• سه‌شنبه / ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۱:۵۹
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1401112519204
  • خبرنگار : 71516

فلسطین درباره شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی به سازمان ملل نامه فرستاد

فلسطین درباره شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی به سازمان ملل نامه فرستاد

تشکیلات خودگردان فلسطین سه نامه برای دبیرکل سازمان ملل و رئیس شورای امنیت و رئیس مجمع عمومی درباره ادامه شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی فرستاد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ریاض منصور، نماینده فلسطین در سازمان ملل سه نامه درباره ادامه اقدامات استعمارگرانه رژیم صهیونیستی و الحاق و مجازات جمعی در اراضی فلسطین برای دبیرکل سازمان ملل و رئیس شورای امنیت و رئیس مجمع عمومی فرستاد.

وی گفت: تصمیم دولت اسرائیل درباره مشروعیت‌بخشی به ۹ کانون شهرک‌سازی در اراضی فلسطینی و اعلام ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی در شهرک‌های ایجاد شده در اراضی فلسطینی از جمله قدس شرقی غیرقانونی است.  

منصور به قطعنامه ۲۳۳۴ شورای امنیت درباره غیرقانونی بودن شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی اشاره و تأکید کرد: ادامه تخریب منازل فلسطینی‌ها به بهانه نبود مجوز و به عنوان یک مجازات نقض آشکار توافق چهارم ژنو است.

وی به افزایش تعداد قربانیان فلسطینی از جمله کودکان در سایه ادامه تجاوزات شدید علیه ملت فلسطین اشاره و تأکید کرد: این وضعیت خطرناک اقدامات فوری از سوی جامعه جهانی برای عمل به تعهدات قانونی برای تضمین حمایت از ملت فلسطین و تلاش‌های جدی و فوری برای اجرای تمام قطعنامه‌های سازمان ملل و توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین می‌طلبد. شورای امنیت باید با تمام تدابیر لازم فورا وارد عمل شود.

کابینه رژیم صهیونیستی یکشنبه با مشروعیت‌بخشی به ۹ کانون شهرک‌سازی در کرانه باختری موافقت کرد. این شهرک‌ها توسط شهرک‌نشینان بدون موافقت دولت این رژیم ایجاد شده بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۱۱-۲۵ ۱۵:۰۲

جناب ریاض منصور: زمانی که راه مبارزه و مقاومت شهیدعزالدین القسام را تبدیل به سازش و مصالحه کردید به فکر این روزها نبودید؟! همزیستی با دشمن گرگ صفت نتیجه ای جز این ندارد...................