• دوشنبه / ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ / ۰۸:۴۰
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 00062157068
  • خبرنگار : 71516

موافقت رژیم صهیونیستی با مشروعیت‌بخشی به ۹ کانون شهرک‌نشین

موافقت رژیم صهیونیستی با مشروعیت‌بخشی به ۹ کانون شهرک‌نشین

شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که کابینه امینتی و سیاسی این رژیم پس از پایان جلسه روز یکشنبه خود تصمیم به حمایت از طرح امنیتی ایتامار بن گویر وزیر تندرو اسرائیلی در قدس شرقی گرفته است.

به گزارش ایسنا، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، در همین راستا، روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت تاکید کرد که بن گویر خواستار مشروعیت‌بخشی به ۷۷ تجمع شهرک‌نشین در کرانه باختری شده بود؛ اما کابینه امنیتی با مشروعیت‌بخشی به ۹ تجمع شهرک‌نشین موافقت کرده است.
باراک راوید خبرنگار پایگاه خبری عبری زبان "واللا" هم تصریح کرد که کابینه امنیتی و سیاسی با مشروعیت‌بخشی به ۹ تجمع شهرک‌نشینی در کرانه باختری و برق‌کشی و آبرسانی به ده‌ها شهرک دیگر و برنامه‌ریزی برای احداث هزاران واحد مسکونی جدید برای صهیونیست‌ها در شهرک‌های واقع در کرانه باختری موافقت کرده است.

نبیل ابوردینه، سخنگوی ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد: تصویب مشروعیت بخشی به ۹ کانون شهرک سازی در کرانه باختری منجر به تنش‌های بیشتر می‌شود. این اقدامات یکجانبه براساس قوانین بین‌المللی و توافق‌های دوجانبه غیرقابل قبول است و چالشی برای تلاش‌های آمریکا و کشورهای عربی و اقدامی تحریک آمیز علیه ملت فلسطین است.
وزارت خارجه فلسطین نیز تصمیمات کابینه رژیم صهیونیستی را محکوم و اعلام کرد: این تصمیمات تجاوز از تمام خطوط قرمز درباره درگیری و خوار شمردن تلاش‌های صورت گرفته برای توقف تنش و از بین بردن فرصت احیای روند صلح است.
این وزارتخانه خواهان اتخاذ اقداماتی از سوی جامعه بین‌المللی و آمریکا برای توقف این تصمیمات شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۱۱-۲۴ ۱۱:۰۶

درپیتی بن گوربه گور هرچه قدر هم که تلاش کنید و تقلا و دست و پا بزنید به فرمودۀ فرزندزهرا(س)امام خامنه ای حفظ الله:"شما سران رژیم جعلی و منحوس اسقاطیل 25سال آینده را نخواهید دید"..........چون خانه عنکبوت سست است..........ودر جنگ احتمالی آینده با محورمقاومت به عصرحجرباز خواهید گشت..........