• سه‌شنبه / ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۱:۳۳
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1401112519168
  • خبرنگار : 71460

رکوردهایی که در مرسی‌ساید شکسته شدند

رکوردهایی که در مرسی‌ساید شکسته شدند

یورگن کلوپ و محمد صلاح در داربی مرسی‌ساید رکوردشکنی کردند تا برد در این بازی حساس برایشان دوچندان شیرین شود.

به گزارش ایسنا، در آخرین دیدار هفته بیست‌وسوم لیگ برتر انگلیس، لیورپول در ورزشگاه آنفیلد میزبان اورتون بود و توانست در داربی مرسی‌ساید مهمانش را با دو گل شکست دهد. محمد صلاح و کودی گاکپو برای قرمزهای آنفیلد در این دیدار گلزنی کردند. لیورپول با این پیروزی، یک رده صعود کرد و با ۳۲ امتیاز بالاتر از چلسی با ۲۱ بازی در رده نهم ایستاد. اورتون نیز با ۱۸ امتیاز در جایگاه هجدهم باقی ماند.

محمد صلاح، مهاجم لیورپول، یک گل در این دیدار به ثمر رساند. این مصری در ۱۰۴ بازی در آنفیلد روی ۱۰۰ گل تاثیر مستقیم داشته است. ۷۱ گل و ۲۹ پاس گل آماری است که ستاره مصری توانسته در این مدت در بازی‌های خانگی لیورپول ثبت کند.

تنها دو بازیکن در تاریخ لیگ برتر توانسته‌اند در یک ورزشگاه زودتر از محمد صلاح به رکورد تاثیرگذاری مستقیم روی ۱۰۰ گل برسند. تیری آنری در ورزشگاه هایبری لندن طی ۹۲ بازی به این مهم رسید و بهتر از او آلن شیرر، مهاجم سابق انگلیس، بود که در ایوودپارک طی ۷۴ بازی توانست به این رکورد برسد.

محمد صلاح بعد از این دیدار گفت: این یک پیروزی بزرگ برای ما بود. قبل از این دیدار بازیکنان آنقدر هیجان‌زده بودند که نمی‌توانستیم برای این مسابقه صبر کنیم. امیدوارم برد در داربی برای ما شروعی دوباره باشد. روی صحنه گل اول می‌دانستم داروین فضا پیدا می‌کند. بنابراین تا آنجا که می‌توانستم سریع دویدم و گل زدم. ما کمی خوش‌شانس بودیم اما شانس همیشه زمانی به دست می‌آید که شما خیلی سخت کار کنید. هندرسون و میلنر در رختکن گفتند که باید فوتبال خود را بازی کنیم و لذت ببریم.

همچنین این پیروزی برای یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول، نیز شب خاصی را رقم زد. او به رکورد ۲۵۰ برد روی نیمکت تیمش رسید. یورگن کلوپ توانست در ۴۴۸ بازی به رکورد ۲۵۰ برد برسد.

کلوپو نیز پس از این دیدار گفت: جو ورزشگاه برای این دیدار فوق‌العاده بود. من عاشق هوادارانمان هستم. بچه‌ها هم همینطور و خیلی خوشحالم که نتایج بد هفته‌های اخیر را جبران کردند. این بازی یک داربی واقعی بود. آنطور که می‌خواستیم بازی کردیم نه آن طور که اورتون می‌خواست. ما با دو ضد حمله شگفت‌انگیز به گل رسیدیم و باید این روند را ادامه دهیم. عملکرد ما در طول مسابقه بهترین عملکرد ما در چند وقت اخیر بود. ما قبلا در مسابقاتی که خیلی خوب نبودیم برنده می‌شدیم اما خیلی بهتر است زمانی که شایسته آن هستید، سه امتیاز را کسب کنید و امروز ما شایسته آن بودیم.

لیورپول با این پیروزی، یک رده صعود کرد و با ۳۲ امتیاز بالاتر از چلسی، با ۲۱ بازی در رده نهم ایستاد. اورتون نیز با ۱۸ امتیاز در جایگاه هجدهم باقی ماند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha