• دوشنبه / ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ / ۲۰:۴۹
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1401112418818
  • خبرنگار : 50228

فریسات جواب اخباری را داد؛ نه روی زمین افتادیم، نه وقت تلف کردیم

فریسات جواب اخباری را داد؛ نه روی زمین افتادیم، نه وقت تلف کردیم

ایسنا/خوزستان سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی از بازیکنان تیمش تمجید کرد.

به گزارش ایسنا، عزیز فریسات بعد از پیروزی تیمش مقابل چادرملو اردکان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنم که علی رغم مشکلات بسیاری که داریم به این برد رسیدیم. امروز در آخرین لحظه متوجه شدم که دو بازیکن تیمم، در حالی که این دو بازیکن جزو نفرات اصلی و مدافعین تیمم بودند را به دلیل چهار اخطاره بودن در اختیار ندارم اما و خدا را شاکرم که جایگزین ها بسیار عالی بازی کردند.

وی افزود: بازیکنانم با تمام وجود بازی کردند و به آنها خسته نباشید می‌گویم. بابت این تعصب و غیرت بازیکنانم نیز به آنها تبریک می گویم. 

سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی در واکنش به انتقاد سعید اخباری سرمربی چادرملو که عنوان کرده بود بازیکنان استقلال بهم می گفتند روی زمین بیافتید، گفت: من نمی دانم چه کسی این حرف را زده است و باید این را از سعید اخباری سوال کنید. بازیکنانم نه خود را روی زمین انداختند و نه وقت تلف کردند و تا لحظات پایانی تیم ما به دنبال در جریان بودن بازی بود و در دقایق پایانی به گل رسیدم. به هر حال در فوتبال برد و باخت وجود دارد و ما امروز تیمی را شکست دادیم که شش هفته متوالی به برد رسیده بود و با اعتماد به نفس بالایی به اهواز آمده بود تا نتیجه بگیرد اما خدا را شکر با بازیکنان و جوانان بومی توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم. البته باز هم موقعیت داشتیم و یک فرصت هم به حریف نداریم.

فریسات در پاسخ به این سوال که بازیکنان تیم تان به تداوم مشکل مالی تیم معترض هستند، عنوان کرد: ما به دنبال این هستیم که این مشکلات حل شود. فقط آقای علاقبند به عنوان مدیرعامل باشگاه با تمام وجود برای استقلال ملاثانی تلاش می‌کند و تمام دغدغه وی حل مشکلات مالی بازیکنان است. مشکلات مالی به تیم فشار آورده است و امیدوارم آقای علاقبند و سایر مسئولان در این زمینه به ما کمک کنند. لیاقت این تیم اینجای جدول نیست و باز هم می‌گویم اگر توجه خوبی به استقلال ملاثانی شود، می تواند جزو مدعیان باشد.

وی با قدردانی از باشگاه استقلال خوزستان و مدیرعامل این باشگاه، گفت: از این باشگاه بابت همکاری با استقلال ملاثانی و قرار دادن ورزشگاه غدیر در اختیار ما تشکر می کنم. انشاالله تیم های خوزستانی همدیگر را حمایت کنند تا نتایج قابل قبولی رقم بخورد. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha