• یکشنبه / ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۴:۰۷
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1401112317721
  • خبرنگار : 50399

جدول پخش ششمین روز بیستمین جشنواره فیلم فجر مشهد

جدول پخش ششمین روز بیستمین جشنواره فیلم فجر مشهد

ایسنا/خراسان رضوی امروز یکشنبه ۲۳ بهمن ماه و ششمین روز از بیستمین جشنواره فیلم فجر خراسان رضوی است و در این روز ۹ اثر سینمایی روی پرده به نمایش درمی‌آید.

فیلم‌های کاپیتان، پرونده باز است، سرهنگ ثریا، هوک، آن‌ها مرا دوست داشتند، اتاقک گلی، در آغوش درخت، عطرآلود و سینما متروپل امروز در سینماهای مشهد اکران می‌شود و در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

کاپیتان

فیلم «کاپیتان» ساخته محمد حمزه‌ای و اثری اجتماعی است. این فیلم با موضوع کودکان سرطانی و تلاش‌های پرستاران ساخته شده است. در خلاصه فیلم آمده است: «به من میگن عیسی، هرکاری بخوام می‌کنم.»

پانته‌آ پناهی‌ها، پژمان بازغی، امیرحسین بیات، بهار نوحیان، ارغوان شعبانی، شایان دارمی‌پور و پرهام غلاملو در این اثر سینمایی به ایفای نقش پرداختند.

این فیلم ساعت ۱۹:۳۰ در سینما آفریقا اکران می‌شود.

پرونده باز است

فیلم «پرونده باز است» ساخته کیومرث پوراحمد یکی از کارگردانان شناخته‌شده سینمای ایران است. این فیلم در ژانر جنایی ساخته شده و فضایی دلهره‌آور دارد. پسری ۱۵ ساله که مرتکب قتل شده است منتظر حکم خود است. داستان این فیلم برگرفته از پرونده‌ای جنایی در دهه ۸۰ است.

پژمان بازغی، محمدرضا غفاری، نسیم ادبی، حسین پاکدل، شادی مختاری، علی باقری، سام قریبیان، مه‌لقا باقری، پویا نجفی، راشین ربی، مهبد جهان‌نوش و محمدمتین ستاری در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

این اثر سینمایی ساعت ۱۷:۳۰ در سینما هویزه روی پرده می‌رود.

سرهنگ ثریا

فیلم «سرهنگ ثریا» ساخته لیلی عاج یکی از فیلم اولی‌های جشنواره فجر امسال است. این فیلم داستانی حول محور پادگان اشرف که مقر سازمان منافقین است روایت می‌کند.

داستان فیلم روایت تلاش‌های مادری در مسیر آزاد کردن فرزندش است که به پادگان اشرف رفته. در خلاصه این فیلم گفته شده است: «این راه با گریه باز نمی‌شه.»

ژاله صامتی، وحید آقاپور، حمیدرضا محمدی، دیبا زاهدی و شهروز آقاپور در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

این فیلم ساعت ۱۹:۳۰ در سینما برفی اکران می‌شود.

هوک

فیلم «هوک» ساخته حسین ریگی است. این فیلم روایت زندگی دو برادر ورزشکار بلوچ است که برای رسیدن به آرزوها و رویاهای خود تلاش می‌کنند.

امیر جعفری، رویا تیموریان، امیرمهدی ژوله، علیرضا جعفری، علی اوسیوند، مهتاب ثروتی، محسن آشتیانی‌پور، سبحان رخشانی، آرزو تاج‌نیا و سعید رضایی‌کیا از بازیگران این اثر سینمایی هستند.

این فیلم ساعت ۱۹:۳۰ در سینما هویزه اکران می‌شود.

آن‌ها مرا دوست داشتند

فیلم «آن‌ها مرا دوست داشتند» ساخته محمدرضا رحمانی و فیلمی اجتماعی است. این فیلم با محوریت قرار دادن موضوعی انسانی چالشی جدید را میان بازیگران بررسی می‌کند.

 امیر جعفری، امیرحسین آرمان، لیلا بلوکات، نسیم ادبی، شهرام قائدی، هادی تسلیمی، نفس عزیزی و مهسا اسماعیلی بازیگران این درام اجتماعی هستند. این فیلم ساعت ۱۵ در سسنما هویزه اکران می‌شود.

اتاقک گلی

فیلم «اتاقک گلی» یکی از آثار دفاع مقدسی جشنواره فجر و ساخته محمدعلی عسگری است. این فیلم داستان عملیات مرصاد و حمله منافقین به کشور را در سال ۶۷ روایت می‌کند. این فیلم حضور لشکر ۲۷ محمدرسول‌الله در این عملیات را به نمایش گذاشته است.

سعید دشتی، سعید زارعی، مسعود شامی، تینو صالحی و نوید پورفرج بازیگران این اثر سینمایی هستند.

در آغوش درخت

فیلم «در آغوش درخت» به کارگردانی بابک خواجه‌پاشا زندگی کیمیا و فرید را روایت می‌کند. این زوج با گذشت ۱۲ سال از زندگی مشترک خود با مشکلاتی درگیر شدند و در نهایت زندگی کودکانشان به هم می‌ریزد. این فیلم که در ژانر درام و اجتماعی است تلاش‌های یک خانواده پیش از فروپاشی است.

مارال بنی‌آدم، جواد قامتی، روح‌الله زمانی، اهورا لطفی و رایان لطفی در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

این فیلم ساعت ۱۹:۳۰ در سینما سیمرغ اکران می‌شود.

عطرآلود

فیلم «عطرآلود» ساخته هادی مقدم‌دوست و ملودرامی عاشقانه است. این فیلم روایت علی است که در ساختن عطر استعداد خوبی دارد و در آستانه پدر شدن است. او در این فیلم با چالش‌هایی جدیدی روبه‌رو می‌شود و ناچار است در فرصتی کوتاه کارهای خود را به سرانجام برساند.

مصطفی زمانی، هدی زین‌العابدین، کوروش تهامی، همایون ارشادی، حسام محمودی، سودابه بیضایی و شهروز ابراهیمی بازیگران این فیلم هستند.

این اثر سینمایی ساعت ۱۹:۳۰ در سینما ویلاژتوریست اکران می‌شود.

سینما متروپل

فیلم «سینما متروپل» ساخته محمدعلی باشه‌آهنگر است. این فیلم روایتی از سینمامتروپل یکی از سینماهای آبادان است که در دورانجنگ تخریب و هرگز بازسازی نشد. این فیلم ماجرای راه‌اندازی این سینما در ویرانه آن و دوران جنگ است.

مجتبی پیرزاده، نوشین مسعودیان، هومن برق‌نورد، پریوش نظریه، حسین باشه‌آهنگر، شهاب عسگری، فرید قبادی، رضا کیانیان و مهتاب نصیرپور بازیگران این اثر سینمایی هستند.

این فیلم ساعت ۱۹:۳۰ در دو سینمای آفریقا و پارک بازار اکران می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha