• یکشنبه / ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۲:۳۹
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401112317615
  • خبرنگار : 50037

باشگاه‌های بدنسازی اسدآباد ساماندهی شد

باشگاه‌های بدنسازی اسدآباد ساماندهی شد

ایسنا/همدان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسدآباد از ساماندهی و نظم‌دهی به باشگاه های بدنسازی و پرورش اندام این شهرستان خبر داد.

مهدی صمدپناهی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: یکی از اهداف و وظایف اداره ورزش و جوانان توسعه ورزش در بُعد قهرمانی و ورزش همگانی و ایجاد روحیه نشاط و شادی در جامعه و حمایت از ورزش است.

وی با اشاره به ساماندهی باشگاه های بدنسازی و پرورش اندام اسدآباد و فعالیت هفت باشگاه پرورش اندام در سطح شهرستان افزود: با وجود برگزاری جلسات متعدد با مدیران باشگاه‌های بدنسازی با حضور رئیس اماکن شهرستان و تذکرات مکرر به باشگاه های بدنسازی و پرورش اندام شهرستان برای در اولویت قرار دادن و در دستور کار بودن رعایت نظم و انضباط  و قوانین، در بازرسی از برخی باشگاه ها در مواردی تداخل بین ساعت پایانی و اتمام سانس آقایان با ساعت شروع فعالیت سانس بانوان مشاهده شد که برای دوری از هر گونه حواشی احتمالی نسبت به ساماندهی این موضوع اقدام کردیم.

صمدپناهی افزود: طی جلسه ای با رئیس اماکن شهرستان و مدیر باشگاه های بدنسازی پیشنهاد شد برای جلوگیری از هر بی نظمی و هر گونه شبهات احتمالی سانس ورزش بانوان در باشگاه های بدنسازی از هشت صبح تا ۲ بعدازظهر و سانس آقایان برای جلوگیری از تداخل ساعت پایانی و ساعت شروع سانس بانوان و آقایان و عدم تجمع در مقابل درب باشگاه از ساعت ۳ بعدازظهر مشخص شود که این امر مورد موافقت قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این تصمیم با خرد جمعی عزیزانی چون فرماندار، امام جمعه و نماینده اسدآباد و سایر مسئولان ذیربط اتخاذ شده است، تصریح کرد: این تصمیم برای جلوگیری از هر گونه نارضایتی خانواده ها و مردم و جلوگیری از هر گونه گلایه مردم مبنی بر عدم توجه و نظارت اداره ورزش و جوانان به این موضوع گرفته شده تا با رعایت مسائل اخلاقی و نظم و انضباط دوستداران ورزش به راحتی و با فراغ بال به فعالیت ورزشی خود در فضایی آرام و بدون هر گونه حاشیه احتمالی بپردازند.

صمدپناهی با اشاره به اینکه پیش از این فعالیت باشگاه ها در صبح در سانس بانوان ۸ صبح تا ۱۰ صبح و سپس سانس آقایان ۱۰ تا ۱۲ بود و این امر موجب تداخل و تجمع در درب باشگاه می شد و در سانس بعدازظهر نیز با همین وضعیت مواجه بودیم، گفت: در حال حاضر برخی باشگاه ها مطرح می کنند که با این تغییرات ساعت در سانس ها، بانوان کارمند امکان حضور در باشگاه‌های بدنسازی را در چنین ساعاتی ندارند که در این رابطه با توجه به وجود باشگاه بدنسازی ویژه بانوان در شهرستان این بانوان می ‌توانند از این باشگاه استفاده کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسدآباد باشگاه بدنسازی ویژه بانوان را در میدان "ن والقلم" شهر دانست و تصریح کرد: این باشگاه ویژه بانوان تا ساعت ۹ شب برای خدمات دهی به بانوان اسدآبادی فعالیت دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha