• شنبه / ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۹:۳۳
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401112217165
  • خبرنگار : 50310

یک مسئول:

۲۵ درصد بازار ژئوتکنیک ایران در دست آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک است

۲۵ درصد بازار ژئوتکنیک ایران در دست آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک است

ایسنا/لرستان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: هم اکنون حدود ۲۵ درصد بازار ژئوتکنیک کشور را این شرکت در دست دارد.

مجید کیانپور ضمن تبریک سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: وقتی به جایگاه شرکت در قبل از انقلاب و امروز نگاه می‌کنیم می‌توانیم به آینده بهتر امیدوار باشیم.

وی افزود: زمانی بود که این آزمایشگاه توسط مدیران خارجی اداره می‌شد ولی امروز نیاز و وابستگی به خارج از کشور نداریم و امروز همکاران ما در شرکت به خودباوری رسیدند و با تلاش و مجاهدت خسته‌ناپذیر موفق شده‌ایم آزمایش‌های قابل ارائه به جامعه عمرانی کشور را از ۱۲۰ نوع آزمایش به ۶۵۰ نوع آزمایش رسانده و در ارائه خدمات فنی و مهندسی تنه به تنه کشورهای توسعه یافته بزنیم.

کیانپور اضافه کرد: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک موفق شده است نسبت به قبل از انقلاب به رشد ۵ برابری در تنوع ارائه خدمات دست یابد.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با بیان اینکه هم اکنون به طور مستقیم و غیرمستقیم بیش از ۵۰۰۰ نفر در کشور در حال همکاری و تعامل با شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک هستند، گفت: رشد، توسعه و بالندگی که در شرکت شاهد هستیم مرهون تلاش‌های بیش از ۲۴۰۰ نفر از همکاران در سراسر کشور است که به یقین می‌توان گفت که همکاران شاغل در شرکت آزمایشگاه از سرآمدان نظام اداری و فنی کشور هستند.

وی با بیان اینکه تک تک همکاران در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک باید به دنبال توسعه و تعالی شرکت باشند خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم که رشد و توسعه و نیز ورود به بازارهای جدید در برنامه‌های آتی شرکت قرار گیرد و اینگونه است که اتفاق‌های خوب بیشتری رقم خواهد خورد.

کیان‌پور ادامه داد: امروز در کشور پروژه عمرانی مهمی وجود ندارد که نقش آفرینی و تأثیرگذاری شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در سراسر کشور در آن مشهود نباشد و این مرهون تلاش‌ها و مجاهدت‌های تک تک همکاران در سراسر کشور است که این همکاران سفیران کنترل و ارتقاء کیفیت در پروژه‌های عمرانی کشور هستند.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک افزود: مهم نیست چه عنوان و سمتی را داریم، مهم این است که در هر پست و مقامی که در حال خدمت هستیم، بهترین عملکرد را داشته باشیم و با وجدان و عدالت رفتار کنیم و از تمام توان و ظرفیت‌هایی که در اختیارمان قرار دارد به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم چرا که بهترین خدمت، خدمت به خلق است.

وی با اشاره به اینکه شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به عنوان امین و بازوی توانمند دولت سیزدهم و وزارت راه و شهرسازی در ارتقاء کیفی پروژه‌های عمرانی قدم برمی‌دارد گفت: با رعایت استانداردهای ملی و بین‌المللی و ارائه گزارش صحیح، دقیق و سریع مطالعه پروژه‌ها و آزمایش‌های فنی، ضمن ارتقای بهره‌وری می‌توانیم تضمین کیفیت را در پروژه‌های عمرانی افزایش داده و با حضور بیشتر و موثرتر در بازار خدمات مورد نیاز، کارآفرینی کرده و شغل پایدار ایجاد کنیم و نسبت به توسعه و افتتاح واحدهای جدید آزمایشگاهی در کشور اقدام کنیم.

کیان‌پور تصریح کرد: هم اکنون حدود ۲۵ درصد بازار ژئوتکنیک کشور را شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در دست دارد که تلاش می‌کنیم به زودی این رقم را به ۳۰ درصد برسانیم و درآمد و اعتبار بیشتری را برای شرکت کسب کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha