• شنبه / ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۳:۰۴
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1401112216936
  • خبرنگار : 50250

ایران استوار؛۴۴سال افتخار

جانشین سازمان عقیدتی- سیاسی وزارت دفاع : آینده انقلاب اسلامی از امروز آن زیباتر است

جانشین سازمان عقیدتی- سیاسی وزارت دفاع : آینده انقلاب اسلامی از امروز آن زیباتر است

ایسنا/چهارمحال و بختیاری جانشین سازمان عقیدتی- سیاسی وزارت دفاع گفت: آینده این انقلاب از امروز آن زیباتر است، دشمن در جنگ نظامی، جنگ فرهنگی و امنیتی در طول ۴۴ سال گذشته شکست خورده و با عزم این دولت مردمی بازهم شکست خواهد خورد.

حجت‌الاسلام و المسلمین علی شیرازی در جمع مردم شرکت‌کننده در راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرکرد با اشاره به اینکه امروز شاهد چهل و چهارمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی هستیم، اظهار کرد: امروز عید سربلندی، استقلال و آزادی ملت ایران است، مردم ایران در ۴۴ سال گذشته در چنین روزی تحت زعامت امام خمینی (ره) پرچم ظلم را پایین کشیدند و نظام طاغوت را ساقط کردند.

جانشین سازمان عقیدتی- سیاسی وزارت دفاع افزود: ۵۰ هزار مستشار نظامی آمریکایی در ایران در دوران طاغوت فعالیت می‌کردند، هر نیرویی که ماموریتش در ایران به اتمام می‌رسید از کاخ سفید تقاضا می‌کرد تا ماموریتش را تمدید کند، زیرا ایران محلی برای چپاول بیت‌المال و سرمایه مردم بود.

وی با بیان اینکه تعداد مستشاران آمریکایی که در ایران سکونت داشتند، سه برابر نیاز بود، گفت: صهیونیست‌ها در کتابی که اخیرا منتشر کرده‌اند، معترف شدند که ۲۰۰۰ نیروی اسرائیل در دوران طاغوت در ایران حضور داشتند و کار آن‌ها تحکیم پایه‌های ظلم و طاغوت بود، همچنین نیروهای ساواک را برای ظلم به مردم آموزش می‌دادند.

شیرازی با تاکید بر اینکه پایه‌های استکبار و ظلم در ۲۲ بهمن سال ۵۷ در ایران فرو ریخت، توضیح داد: حکومت عدل جایگزین حکومت ظلم شد، امام خمینی (ره) در پاسخ به یک سوال خبرنگار برای اینکه هدف از انقلاب اسلامی چیست؟ فرمودند بنای ما استقرار حکومت دینی و دعوت به توحید است.

جانشین سازمان عقیدتی- سیاسی وزارت دفاع بیان کرد: پیامبران الهی با دو هدف دعوت به بندگی خداوند و نفی طاغوت مبعوث شدند و حرکت امام راحل نیز استمرار حرکت پیامبران الهی بود، طاغوت و استکبار جهانی به‌دنبال نابودی اسلام و ترویج فرهنگ غرب در کشور بود، اما موفق نشد.

وی با اشاره به قانون کاپیتولاسیون، ادامه داد: امام خمینی (ره) در ۸ آبان سال ۱۳۴۳ در حوزه علمیه قم علیه این حرکت استکبار در تصویب این قانون سخنرانی کرد و خطاب به علمای درون و بیرون کشور فرمود که بنده اعلام خطر می‌کنم اسلام در خطر است و به داد اسلام برسید، سخنان ایشان در کتاب صحیفه نور ثبت شده است.

شیرازی تصریح کرد: پرچمی که امام راحل، مردم و شهدا در ۴۴ سال قبل برافراشتند، امروز گستره جهانی پیدا کرده است و جهان زیر لوای این پرچم در حال حرکت است، امروز شاهدیم که مردم سراسر جهان نسبت به اسلام و توحید گرایش پیدا کرده‌اند، همچنین امروز در کشورهایی از جمله سوریه، لبنان، فلسطین و یمن پرچم نفی طاغوت برافراشته شده است.

جانشین سازمان عقیدتی- سیاسی وزارت دفاع در خصوص اغتشاشات اخیر در کشور، بیان کرد: دشمنان جمهوری اسلامی سال‌هاست که برای ایجاد فتنه در کشور برنامه‌ریزی می‌کنند، فتنه ۸۸ و ۹۸ شکست خورد، اسناد طراحی فتنه‌های ۱۰ ساله در ایران موجود است و امسال با به راه انداختن جنگ ترکیبی درصدد بودند تا بر تفکر مردم ایران نسبت به طاغوت‌ستیزی تاثیر بگذارند، اما مجددا شکست خوردند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در بُعد نظامی یک کشور کاملا پیشرفته است، خاطرنشان کرد: ایران در حوزه تجهیزات نظامی در منطقه حرف اول را می‌زند، ایران قادر است با قدرت موشکی خود اسرائیل را با خاک یکسان کند، دشمنان جمهوری اسلامی می‌دانند که اگر ایران حرفی را بزند بر روی حرفش محکم می‌ایستد.

شیرازی افزود: اسرائیل بعد از اغتشاشات ایران به آمریکا پیام داد که با جمهوری اسلامی وارد جنگ نشود.

جانشین سازمان عقیدتی- سیاسی وزارت دفاع در ادامه با اشاره اینکه امام راحل به هدف خود برای نفی طاغوت، ترویج اسلام و توحید با انقلاب اسلامی رسید، یادآور شد: دو مرکز تحقیقاتی در آمریکا یک نظرسنجی در خصوص تمایل مردم به دین اسلام انجام دادند و نتایج آن نشان داد که در سال ۲۰۵۰ اسلام در اروپا و آمریکا رشد می‌کند و جمعیت مسلمانان از مسیحیان بیش‌تر خواهد شد.

وی با بیان اینکه بایدن- رئیس جمهور آمریکا سندی را اخیرا منتشر کرده است، گفت: در این سند آمریکایی‌ها معترف شدند که قدرت جمهوری اسلامی ایران در حال رشد است و اگر در مقابل این قدرت نایستیم، در آینده اثری از اسرائیل و آمریکا باقی نخواهد ماند.

شیرازی تاکید کرد: مردم ایران پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و دشمنان جمهوری اسلامی هر توطئه و فتنه‌ای را علم می‌کنند، شکست می‌خورند و در آینده نیز همین خواهد شد، روحانیت، نیروهای مسلح، بسیجیان و سایر اقشار پای این انقلاب ایستاده‌اند و از ولایت و اسلام جدا نمی‌شوند.

جانشین سازمان عقیدتی- سیاسی وزارت دفاع در پایان خاطرنشان کرد: آینده این انقلاب از امروز آن زیباتر است، دشمن در جنگ نظامی، جنگ فرهنگی و امنیتی در طول ۴۴ سال گذشته شکست خورد و با عزم این دولت مردمی دشمن بازهم شکست خواهد خورد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha