• شنبه / ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ / ۰۹:۳۱
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1401112216719
  • خبرنگار : 50448

ایران استوار؛ ۴۴ سال افتخار

برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در بوشهر

برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در بوشهر

ایسنا/بوشهر راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن با طنین‌انداز شدن شعار مرگ بر آمریکا در بوشهر سرزمین نخل، دریا و آفتاب برگزار شد.

پس از دو سال وقفه و برگزاری راهپیمایی خودرویی در پی شیوع بیماری کرونا، امسال حضور مردم استان بوشهر در راهپیمایی ۲۲ از همان لحظات شروع مراسم باشکوه بوده و از همه اقشار در این جشن ملی حضور داشتند.

در مسیر راهپیمایی سرودهای انقلابی پخش می‌شد و مردم یکصدا فریاد "الله اکبر، خامنه‌ای رهبر"، "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر منافق" سرمی‌دهند.

در بوشهر اقشار مختلف مردم از ساعت ۹ صبح امروز تجمع پرشوری در "بسیج مرکزی" محل آغاز راهپیمایی داشته‌اند و راهپیمایی از ساعت ۹:۳۰ صبح آغاز شد.

بر اساس گزارش خبرنگاران ایسنا از شهرستان‌های مختلف استان، مردم شیعه و سنی در نقاط مختلف استان با حضور پرشور خود بار دیگر آمده‌اند تا برگی زرین در دفتر حماسه‌آفرینی انقلاب شکوهمند اسلامی رقم بزنند.

 بر اساس برنامه‌ریزی راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۴۰ شهر و بیش از ۲۵۰ روستای استان بوشهر برگزار می‌شود.

این ملت مومن و انقلابی را باید تحسین کرد

استاندار بوشهر در حاشیه راهپیمایی باشکوه مردم بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مردم عزیز و فهیم بوشهر نیز همانند سراسر کشور، حضوری بی نظیر در راهپیمایی داشتند که قابل تقدیر است.

احمد محمدی زاده با بیان اینکه ملت ایران یکپارچه به خروش آمدند افزود: همه دست به دست هم دادند تا از نظام و انقلاب و حکومت مردمی دفاع کنند و جلوه زیبایی از همدلی و وحدت رقم خورد.

وی با بیان اینکه راهپیمایی امروز همانند سال‌های اول انقلاب، پرشور برگزار شد، خاطر نشان کرد: هر زمان دشمن تهدید کرده و ملت هر وقت احساس خطر کند، در ادامه دادن راه امام و شهدا و در دفاع از انقلاب اسلامی، مصمم‌تر می‌شوند.

استاندار بوشهر تصریح کرد: این راهپیمایی از پرشورترین اجتماعاتی است که در ۴۴ سال گذشته، شکل گرفته و خاطرات شورآفرینی‌های اول انقلاب را در اذهان زنده کرد.

محمدی زاده گفت: باید این ملت مومن و انقلابی را تحسین کرد و هر کاری برای مردم انجام دهیم، شایسته و سزاوار هستند.

وی یادآور شد: مردم بار دیگر بصیرت و ولایت‌مداری خود را به منصه ظهور رساندند و دشمنان را ناامید و مستاصل کردند.

حضور گسترده جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر در راهپیمایی ۲۲ بهمن

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر نیز در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه با تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروز به برکت حضور همیشگی مردم در صحنه و رهبری های مقام عمظم رهبری، ایران اسلامی مقتدرتر از همیشه در صحنه های بین المللی حضور دارد.

احسان ایزدپناه بیان کرد: حضور با شکوه مردم در راهپیمایی امروز، نشاندهنده تثبیت وفاداری و ولایتمداری مردم ایران به ویژه مردم قدرشناس استان بوشهر است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر با اشاره به حضور گسترده نیروهای جمعیت هلال احمر استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیان کرد: جمعیت هلال احمر استان بوشهر همگان و همصدا با سایر اقشار، جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان بوشهر هم حضوری باشکوه و معنی دار در راهپیمایی ۲۲ بهمن داشتند.

ایزدپناه اضافه کرد: با برنامه ریزی و هماهنگی صورت گرفته با شعب هلال احمر در استان، امروز شاهد حضور با شکوه نیروهای هلال احمر در راهپیمایی بودیم و برنامه های متنوعی هم از سوی گروه های مختلف هلال احمر در حاشیه راهپیمایی انجام شد.

وی بیان کرد: اجرای دو عملیات راپل  در ساختمان بانک رفاه و شهرداری بوشهر توسط تیم های امدادی هلال احمر، برپایی ایستگاه های سلامت، نقاشی، فراخوان عضویت و کمک های اولیه و امدادی و حضور تیم های سحاب از جمله ویژه برنامه های جمعیت هلال احمر در جریان راهپیمایی امروز بود که مورد استقبال راهپیمایان هم قرار گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha