• پنجشنبه / ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۹:۰۳
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1401112015995
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

نماینده مردم اردستان در مجلس خبر داد:

کمک ۱۰۰ میلیون تومانی به هیئت‌های ورزشی اردستان

کمک ۱۰۰ میلیون تومانی به هیئت‌های ورزشی اردستان

ایسنا/اصفهان نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: تا کنون از اعتباراتی که در اختیار داشتیم و با رایزنی های انجام شده با برخی خیرین منطقه حدود ۱۰۰ میلیون تومان به هیئت های ورزشی شهرستان کمک نقدی شده است.

حجت‌الاسلام سیدصادق طباطبایی‌نژاد، امروز(پنجشنبه، ۲۰ بهمن‌ماه) در دیدار با ورزشکاران شهرستان اردستان، اظهار کرد: با تلاش و حمایت‌هایی که از ورزش کشتی شهرستان شده است خوشبختانه ورزشکاران این رشته ورزشی در اردستان پیشرفت چشمگیری داشته‌اند.

وی افزود: یکی از برنامه‌های ما در حوزه نمایندگی شهرستان حمایت از هیئت‌های ورزشی بوده، زیرا برنامه‌های هیئت‌های ورزشی در راستای رشد و توسعه ورزش شهرستان است.

به گزارش ایسنا، نماینده مردم اردستان در مجلس با بیان اینکه سعی کردیم هر هیئت ورزشی که نیاز و یا درخواستی داشته در حد توان مشکلات آنها را برطرف کنیم، افزود: تاکنون از اعتباراتی که در اختیار داشتیم و با رایزنی‌های انجام شده با برخی خیران منطقه، حدود ۱۰۰ میلیون تومان به هیئت‌های ورزشی شهرستان کمک نقدی شده است. 

طباطبایی نژاد گفت: همچنین در دوسال گذشته حدود ۲۵۰ بسته لوازم ورزشی در اختیار ورزشکاران و تیم‌های ورزشی قرار دادیم و امسال هم به همین میزان بسته‌های ورزشی مورد نیاز ورزشکاران و هیئت‌های ورزشی را در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در سال‌های گذشته با توجه به استعدادهای ورزشی که در سطح شهرستان وجود داشته و پیگیری‌های صورت گرفته سرانه ورزشی شهرستان رشد قابل توجهی داشته و هنوز هم این آمادگی وجود دارد تا در روستاهایی که نیاز به زیرساخت ورزشی دارند، حاضر شویم.

نبود حامی مالی مشکل اصلی هیئت‌های ورزشی

همچنین فرماندار اردستان در این دیدار گفت: از روزی که در شهرستان اردستان مسئولیت گرفتم یکی از برنامه‌های اصلی ما حمایت از هیئت‌های ورزشی و رفع مشکلات آنها بوده است. بارها از اداره ورزش و جوانان خواستیم با برنامه ریزی حمایت‌های خودشان را از هیئت‌های ورزشی بیشتر کند، ولی متاسفانه اقدامی صورت نگرفته است.

سید محمدهادی احمدی طباء افزود: بسیاری از هیئت‌های ورزشی در شهرستان اردستان به دلیل عدم بنیه مالی و اقتصادی، ضعیف و بی‌انگیزه هستند و عملکرد قابل توجهی نداشتند. البته برخی هیئت‌های ورزشی مانند کشتی، تکواندو، ورزش زورخانه و فوتبال به دلیل تعصبات ورزشکاران و مربیان و تحرکاتی که داشتند همچنان در سطح استان و کشور می درخشند.

وی با بیان اینکه مشکل اصلی هیئت‌های ورزشی اردستان نبود حامی مالی برای تامین هزینه‌ها و برگزاری کلاس‌های آموزشی است که باعث نگرانی حوزه ورزش شهرستان شده است، گفت: مدیریت شهرستان تلاش خواهد کرد تا حامیان مالی را برای هیئت‌های ورزشی فعال شهرستان جذب کند، زیرا معتقدیم رشد ورزش می‌تواند باعث تقویت فرهنگ در جامعه و از بین بردن بسیار از معضلات جامعه شود.

فرماندار اردستان گفت: از هیئت‌های ورزشی می خواهیم برای سال ۱۴۰۲ برنامه محور حرکت کنند و برآوردی از هزینه‌های خود داشته باشند تا مدیریت شهرستان در راستای حمایت‌های خود بتواند کمک کند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha