• چهارشنبه / ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۲:۱۳
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1401111914813
  • منبع : نمایندگی خوزستان

دادستان اهواز: اهالی محله‌ها، در رعایت انضباط اجتماعی با متولیان همکاری کنند

دادستان اهواز: اهالی محله‌ها، در رعایت انضباط اجتماعی با متولیان همکاری کنند

ایسنا/خوزستان دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان گفت: همانطور که مردم از مسئولین انتظار دارند که با تمام توان تلاش کنند، این انتظار هم از اهالی محله‌ها می‌رود که در امور شهروندی مانند رعایت نظم و انضباط اجتماعی و حفظ اموال عمومی با متولیان امر همکاری و همراهی کنند.

صادق جعفری چگنی در حاشیه بازدید از کوی علوی اهواز در جلسه با معتمدین محل ضمن گرامی‌داشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: از پیگیری مطالبات بحق و قانونی مردم خسته نمی‌شویم و این وظیفه را بالاترین افتخار و بالاترین عبادت می‌دانیم.

به گزارش ایسنا، وی پس از شنیدن صحبت‌های معتمدین محل، ضمن تبیین دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی و رئیس قوه قضاییه در اهتمام به حل مشکلات مردم، هدف خود از حضور در مناطق مختلف اهواز را تحقق بخشیدن به این امر برشمرد و خاطرنشان کرد که برای حل مشکلات این مناطق، پیگیری‌های قضایی لازم صورت خواهد گرفت.

جعفری چگنی گفت: همانطور که مردم از مسئولین انتظار دارند که با تمام توان تلاش کنند، این انتظار هم از اهالی محله‌ها می‌رود که در امور شهروندی مانند رعایت نظم و انضباط اجتماعی و حفظ اموال عمومی با متولیان امر همکاری و همراهی کنند و در کنار سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان باشند.

دادستان عمومی و انقلاب اهواز در پایان با احصاء مسائل و مشکلات منطقه کوی علوی، خطاب به دستگاه‌های مسئول، دستورات لازم را در خصوص محرومیت‌زدایی، بهبود مسائل بهداشتی و افزایش خدمات عمومی، صادر کرد.

بنا بر اعلام دادگستری خوزستان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان برای پنجمین بار در سال جاری از منطقه کوی علوی اهواز بازدید کرد و با شرکت در نشست با معتمدین محل و اعضای قرارگاه جهادی محله شهید شیخ هاشم صیمری، مشکلات این منطقه را مورد بررسی قرار داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha