• سه‌شنبه / ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۳:۵۹
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 1401111814051
  • خبرنگار : 71290

همایش «بهار چهل و پنجم؛ قدس شریف در آستانه آزادی»

مصری: فجر انقلاب اسلامی پایان سلطه استکبار بود

مصری: فجر انقلاب اسلامی پایان سلطه استکبار بود

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی یک نقطه سیاه و نطفه سرطانی بود که در منطقه ایجاد شد.

به گزارش ایسنا، عبدالرضا مصری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در همایش «بهار چهل و پنجم؛ قدس شریف در آستانه آزادی»  اظهار کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی همبستگی و اعتقاد راسخ در پشتیبانی از مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف دارند. می‌دانیم رژیم صهیونیستی یک نقطه سیاه و نطفه سرطانی است که در منطقه ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی و رویش‌های معنوی و آزادی‌خواهی برای ملت‌های منطقه و جهان بود. خداوند را شاکریم به خاطر نظم فکری که امام خمینی (ره) داشت. فجر انقلاب اسلامی پایان سلطه استکبار بود. طبیعتا پایان سلطه استکبار به معنای بریدن شاهرگ آنها در ایران که رژیم پهلوی بوده و از اسرائیل حمایت می‌کرد.

وی یادآور شد: اولین اقدامی که انجام شد، هشت روز از انقلاب نگذشته بود که سفارت اسرائیل در اختیار فلسطین قرار گرفت و دیدیم که علی‌رغم همه مشکلاتی که در پیروزی انقلاب داشتیم نگاه امام خمینی (ره) چه نگاهی ژرفی بود.

این عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار کرد: در آن سال‌ها امکانات رسانه‌ای به اندازه امروز نبود و با انحصار رسانه‌ای که داشتند اجازه نمی‌دادند اخبار و جنایت‌ها منتشر شود اما اکنون مردم دنیا متوجه این جنایات فجیع صهیونیست‌ها هستند.

مصری در ادامه بیان کرد: داعش که تحت عنوان اسلام ظهور کرد بویی از دین اسلام نداشته و ندارد و یقینا به دنبال ایجاد حریم برای رژیم صهیونیستی بود که می‌خواست در جهت اهداف آنها عمل کند. آنچه صهیونیست‌ها در سرزمین قدس انجام دادند همان جنایتی است که داعشی‌ها در عراق انجام دادند.

وی ادامه داد: امروز به جایی رسیدیم که رژیم صهیونیستی بعد از پنج – شش دوره برگزاری انتخابات هنوز نتوانسته یک دولت را مستقر کند، شکاف در میان صهیونیست‌ها ایجاد شده و به همین دلیل همین کابینه‌ای هم که فعلا تشکیل شده نمی‌تواند پایدار باشد.

این عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی همچنین یادآور شد: اگر آن روزها شهید قاسم سلیمانی‌ بود این شجره خبیثه را قطع می‌کرد یقین داشته باشیم که تلاش فلسطینی‌ها زمینه بیداری و هوشیاری ملت‌ها است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha