• سه‌شنبه / ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ / ۰۷:۵۶
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1401111813530
  • خبرنگار : 71145

انهدام کوادکوپتر اشغالگران و بازگشت مقتدرانه مقاومت فلسطین به کرانه باختری

انهدام کوادکوپتر اشغالگران و بازگشت مقتدرانه مقاومت فلسطین به کرانه باختری

مقاومت فلسطین دست به یک سری عملیات تیراندازی در کرانه باختری زد که از جمله آنها ساقط کردن یک کوادکوپتر ارتش رژیم اشغالگر است.

به گزارش ایسنا، به نوشته رای الیوم، نیروهای مقاومت به سمت نیروهای اشغالگر در نزدیکی شهرک شافی شمرون در شمال غرب نابلس تیراندازی کردند. در پی این حادثه نیروهای اشغالگر میدان دیر شرف در غرب نابلس را بستند و اجازه ندادند کسی از آنجا خارج شود. نیروهای اسرائیل همچنین به طور گسترده در منطقه مستقر شدند.

منطقه شاهد تیراندازی همان منطقه‌ای است که یک ستوان ارتش اشغالگر به نام عیدو باروخ در عملیات تیراندازی در اکتبر گذشته کشته شد.

همچنین گردان‌های قدس - گردان نابلس- شاخه نظامی جهاد اسلامی توانست یک کوادکوپتر وابسته به ارتش را که در حال انجام عملیات تصویربرداری و شناسایی بود، ساقط کند.

این گردان‌ها افزود، توانسته‌اند این کوادکوپتر را به تصرف درآورند و در حال بررسی محتویات آن هستند.

منابع محلی نیز گفتند، مبارزان فلسطینی به سمت شهرک کرمی تسور در اراضی بیت امر در شمال الخلیل تیراندازی کردند.

این رویدادها حاکی است مقاومت با قدرت به کرانه باختری بازگشته و آرامش صهیونیست‌ها را به هم زده است.

محاصره چندین روزه اردوگاه عقبه جبر در اریحا تیراندازی در هر مکان، کار گذاشتن بمب در مسیرها، همبستگی بی‌سابقه ملت فلسطین با مقاومت و حالت پایداری بی‌سابقه را به دنبال داشت و منجر شد اشغالگران اذعان کنند، شاهد شاخص‌های اولیه انتقال مقاومت از اردوگاه جنین و شهر نابلس به دیگر شهرهای کرانه باختری هستند.

همانند خطوط دفاعی شهرهای کرانه باختری ساکنان عقبه جبر نیز در مقابل هر یورش و تلاش بازداشت و اجرای عملیات امنیتی مقاومت کردند. ممانعت مقاومت با استفاده از سلاح موجب حیرت اشغالگران شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha