• دوشنبه / ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ / ۲۳:۰۱
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1401111713446
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

اهدای ۴۴۰ سبد حمایتی به خانواده زندانیان خراسان‌ جنوبی

اهدای ۴۴۰ سبد حمایتی به خانواده زندانیان خراسان‌ جنوبی

ایسنا/خراسان جنوبی معاون سلامت، اصلاح و تربیت اداره کل زندان‌های خراسان‌جنوبی از اهدای ۴۴۰ سبد حمایتی به ارزش هر سبد یک میلیون تومان به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به خانواده زندانیان استان خبر داد.

مجید آذرمهری، معاون سلامت، اصلاح و تربیت اداره زندان‌های خراسان‌جنوبی، امروز دوشنبه ۱۷ بهمن در مراسم توزیع نمادین ۴۴ سبد حمایتی که دادستان استان و روسای انجمن حمایت از زندانیان و ستاد دیه خراسان جنوبی نیز حضور داشتند با تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: توزیع ۴۴۰ سبد حمایتی با همکاری خیرین و انجمن حمایت از زندانیان خراسان جنوبی به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب در همه شهرستان‌های خراسان‌جنوبی انجام می شود.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه در این مراسم به شکل نمادین پیش بینی توزیع ۴۴ بسته حمایتی بین خانواده های زندانیان مرکز استان شده است، افزود: از ابتدای سال جاری خدمات قابل توجهی به خانواده زندانیان استان شده است.

آذرمهری ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون به هزار و ۳۵۱ خانواده زندانی خراسان‌جنوبی سه هزار و ۸۴۶ مورد کمک نقدی و غیر نقدی به ارزش حدود ۳۶۷ میلیون تومان شده است.

معاون سلامت، اصلاح و تربیت اداره کل زندان‌های خراسان‌جنوبی تصریح کرد: در این مدت چهار هزار و ۳۹۰ سبد حمایتی به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان در بین خانواده زندانیان خراسان جنوبی توزیع شده است.

آذرمهری بیان کرد: در این مدت ۶۵ دوره آموزشی مشاوره برای این خانواده‌ها برگزار شده و برای ۱۵۴نفر از اعضای خانواده زندانیان استان در حرفه‌های مختلف اشتغالزایی شده است که ماهیانه حدود ۳۵ میلیون تومان درآمد دارند.

وی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری ۷۶۴بازدید توسط مدیرکل، معاونین و روسای ادارات شهرستان های خراسان جنوبی انجام شده و ۴۷۶ مورد بازدید هم توسط انجمن حمایت از خانواده زندانیان خراسان جنوبی انجام شده است.

به گفته وی همچنین برای آزادی ۱۰۹ زندانی ۵۸ میلیون و ۷۰۰ میلیون تومان پرداخت شده و در قالب اجرای طرح شجره فولا د ۱۲۲ نفر از پرسنل این اداره کل ماهانه مبلغی برای کمک به خانواده زندانیان پرداخت می‌کنند.

معاون سلامت، اصلاح و تربیت اداره کل زندان‌های خراسان‌جنوبی بیان کرد: در این مدت ۱۰۸ نفر از خانواده زندانیان برای دریافت تسهیلات به کمیته امداد و بانک‌های عامل معرفی شده‌اند و ۲۰۹ جلسه صلح و سازش نیز در کمیته صلح و سازش این اداره کل برگزار شده است.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha