به گزارش ایسنا به نقل از شرکت پرداخت الکترونیک سپهر، از مجموعههای دارای صلاحیت و علاقهمند به همکاری در این حوزه دعوت میشود نسبت به ارسال پروپوزال همکاری و مستندات شامل تکنولوژیها، سوابق اجرایی، رزومه فنی و حدود قیمت پیشنهادی تا تاریخ 23 بهمن 1401 به آدرس ایمیل info@sepehrpay.com اقدام نمایند.
لیست نیازمندیهای عمومی
- امکان مدیریت پروژههای متعدد و تشکیل پورتفولیو براساس نیازهای استراتژیک سازمان
- مدیریت حوزههای دانشی اصلی (از استاندارد مدیریت پروژه) مانند زمان، محدوده، هزینه، ارتباطات، یکپارچگی و ذینفعان
- امکان تعریف انواع نسبتها و شاخصهای کلیدی و ارائه داشبوردهای مدیریتی جهت تصمیمسازی در سطح کلان
- امکان تعریف انواع نقش براساس ساختار سازمانی
- امکان مدیریت گردش کار و ارائه گزارش از فعالیتها
- امکان فرمسازی
- امکان الصاق فایلهای متنوع جهت تبادل اسناد در گردش کار
- دارای محیط کاربرپسند، امکان نصب روی انواع پایگاه داده، تحت وب و با امکان استفاده از نرمافزار به وسیله کامپیوتر، لپتاپ، تبلت و موبایل
- برگزاری جلسات آموزشی و ارائه مستندات مکتوب جهت راهنمایی کاربران و خدمات پشتیبانی در سریعترین زمان
- امکان ارجاع فعالیتها به نفر جایگزین در وهله اول و ارجاع به مدیریت آن بخش در وهله دوم
لیست نیازمندیهای تخصصی
- امکان اجرای مدیریت فرآیندهای کسب و کار (BPM)
- امکان تعریف و گزارشگیری بر مبنای OKR
- امکان تجزیه و تحلیل شاخصها و نسبتهای ریسک، نظارت و پایش به هنگام و آنلاین جهت مدیریت ریسک با امکان ارائه گزارش از وضعیت ریسک در حوزههای مختلف، بر اساس بازه زمانی مختلف، گروهبندی و اولویتبندی آنها
- امکان اعلام هشدار به ذینفعان و سهامداران برای بررسی فوری یافتههای پر ریسک و یا ریسکهای حیاتی بر مبنای داده ورودی و تشخیص بر خط
- امکان مانیتورینگ و اعلام هشدار بر خط
- امکان ذخیرهسازی نتایج ارزیابی و ارائه گزارشهای عملیاتی و تحلیلی ریسک
- امکان تعریف SLA و اعلام هشدار در صورت عدم رعایت
انتهای رپرتاژ آگهی
نظرات