• دوشنبه / ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۲:۵۳
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1401111712956
  • منبع : نمایندگی زنجان

رئیس‌کل دادگستری زنجان عنوان کرد

استقرار دادگاه در دورترین نقاط استان زنجان

استقرار دادگاه در دورترین نقاط استان زنجان

ایسنا/زنجان رئیس‌کل دادگستری زنجان گفت: از دستاوردهای انقلاب اسلامی حضور مسئولان در کنار مردم و دیدار مستقیم و بدون واسطه با مردم است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط‌عمومی دادگستری زنجان، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی‌نیارکی شامگاه دیروز (۱۶ بهمن‌ماه) در جمع نمازگزاران مسجد صاحب‌الزمان (عج) زنجان، ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر و تسلیت وفات حضرت زینب (س)، اظهار کرد: در آستانه جشن چهل‌وچهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم و در تاریخ، انقلاب‌های زیادی به‌وقوع پیوسته است، اما هیچ‌کدام از این انقلاب‌ها مانند انقلاب اسلامی ماندگاری و تدوام نداشته و این انقلاب نعمت الهی برای ملت شریف ایران اسلامی است که باید قدردان و شکرگزار باشیم.

وی تصریح کرد: پیروزی جمهوری اسلامی به رهبری یک عالم دینی و از فقهای عصر به پشتوانه مردمی و عنایات الهی به ثمر نشست و نیت پاک امام راحل باعث شد انقلاب اسلامی از دست ستمگران و چپاول‌گران رهایی یابد و امروز دستاوردهای بسیار زیادی به برکت انقلاب اسلامی بدست آمده است.

رئیس‌کل دادگستری زنجان با بیان اینکه امروز یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی همین قوه قضائیه مقتدر است، تصریح کرد: در  دوره ستم‌شاهی دسترسی به دستگاه قضایی صرفا در برخی مراکز امکان‌پذیر بود و مردم برای انجام کارهای حقوقی و قضایی مجبور به طی مسافت‌های بسیار دور و خطرناک بودند اما امروز به برکت انقلاب اسلامی در دورترین نقاط استان زنجان دادگاه ایجاد شده و مردم مجبور به طی مسافت‌های دور نیستند و به برکت انقلاب اسلامی احکامی که در دادگاه‌ها صادر می‌شود برگرفته از احکام نورانی اسلام و احکام فقهی است. 

صادقی‌نیارکی با اشاره به اینکه از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی همین حضور مسئولان و خدمت‌گزاران در کنار مردم و شنیدن مسائل و مشکلات مردم در مساجد و مصلی‌هاست و ما به این حضور افتخار می‌کنیم اما در دوره ستم‌شاهی حضور مردم در میان مسئولان برای آنها افتخار بود.

 وی خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی به موضوع  فساد در همه زمینه‌ها حساس است و مبارزه قاطع با فساد در جامعه و داخل تشکیلات دستگاه قضا از دستاوردهای انقلاب اسلامی است و قوه‌قضائیه در اجرای قانون و عدالت با قدرت به وظیفه و رسالت خود عمل می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha