• پنجشنبه / ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۰:۴۲
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1401111310277

در سفر شهرستانی استاندار خراسان شمالی انجام شد؛

آغاز عملیات گازرسانی به ۲۴ روستای شهرستان مانه و سملقان

آغاز عملیات گازرسانی به ۲۴ روستای شهرستان مانه و سملقان

ایسنا/خراسان شمالی امروز با حضور استاندار خراسان شمالی، نمایندگان استان در مجلس و سایر مسئولان استانی، عملیات اجرایی گازرسانی به ۲۴ روستای شهرستان مانه و سملقان آغاز شد.

به گزارش ایسنا، با آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به ۲۴ روستای شهرستان، روستاهای کوربابا پایین، کلاته، کوربابا بالا، کوچک‌خان، قسطی شادلو، تکلکوه بالا، تکلکوه پایین، کور شیخ بالا، کورشیخ پایین، چالباش، هاور، محمد بردی، قنبری‌ها، قلیج قامیش، قره آقاج، قره چای علی آباد، قره چای بالا، کمایلق، ارناوه، پست دره و کلاته آنا موسی از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

گفتنی است؛ ۴ شهر و ۱۱۸ روستا در این شهرستان دارای گاز هستند و عملیات گازرسانی در ۱۴۲ روستا در دست اجرا است.

استاندار خراسان شمالی در آیین عملیات اجرایی گازرسانی به ۲۴ روستای شهرستان مانه و سملقان در روستای هاور گفت: جمهوری اسلامی برکات زیادی داشت و مسیری که قدرت های سلطه با کشف حجاب تا ترفندهای فضای مجازی برای ما ترسیم کردند نتوانستند پایه و اساس دین ما را متزلزل کنند.

محمدرضا حسین نژاد افزود: در زمان پیروزی انقلاب اسلامی، گاز رسانی به مناطق دارای شیب معمولی هم وجود نداشت اما در سایه همین پیروزی و با ایجاد اعتماد به نفس توانستیم مباحث تجهیزات گازرسانی را بومی سازی کنیم تا نیاز به سایر کشورها نداشته باشیم.

گفتنی است پروژه فوق با اعتباری بالغ بر ۱۴۲ میلیارد تومان کلنگ زنی شد که ۵۲۰ خانوار از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.

کلنگ زنی پروژه مجتمع خدمات رفاهی موقوفه محمد ملکان در مانه و سملقان

پروژه مجتمع خدمات رفاهی موقوفه محمد ملکان در شهرستان مانه و سملقان نیز امروز کلنگ‌زنی شد.

مساحت این پروژه ۹۹۸۰ متر مربع و اعتبار مورد نیاز برای تکمیل آن ۳۷ میلیارد تومان است.

حضور در خانه عالم روستای درکش

استاندار خراسان شمالی همچنین با همراهی محمد وحیدی و دیگر مدیران، در خانه عالم روستای درکش حضور یافت.

محمد وحیدی، عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی در این محل اظهار کرد: از برکات انقلاب اسلامی، استقلال کشور از بیگانگان و حرکت بسیار انسجام بخش مردم در تعیین سرنوشت خود است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری حوادث اخیر را جنگ ترکیبی نامگذاری کردند، اضافه کرد: این حوادث پیچیدگی خاص خود را داشت و سخت ترین دوران انقلاب اسلامی بود به این علت که دشمنان از تمام ظرفیت‌های رسانه ای خود برای دامن زدن به اغتشاشات استفاده کردند اما دشمنان هنوز ملت ایران را نشناختند و تیر آنان به سنگ خورد.

 نماینده مردم ۵ شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی با تأکید براینکه سردار حاج قاسم سلیمانی الگوی مقاومت بود، تصریح کرد: دهه مبارک فجر زمان مناسبی برای نشان دادن خدمات دولت به مردم است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha