• چهارشنبه / ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ / ۰۹:۰۷
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1401111209229
  • خبرنگار : 50250

آخرین وضعیت پرونده و مصدومان حادثه آتش‌سوزی مینی‌بوس در نقنه

آخرین وضعیت پرونده و مصدومان حادثه آتش‌سوزی مینی‌بوس در نقنه

ایسنا/چهارمحال و بختیاری سرپرست فرمانداری بروجن با اشاره به پرونده قضایی جانباختگان حادثه آتش‌سوزی مینی‌بوس حامل کارگران در نقنه، گفت: کارشناسان حوزه‌های مختلف نظریه خود اعلام کرده‌اند و دادستان بر اساس این نظرات میزان قصور را اعلام می‌کند، آخرین مصدوم روز گذشته از کما خارج شد.

فتاح کرمی با حضور در خبرگزاری ایسنا و در گفت‌وگو با خبرنگار این رسانه در خصوص حادثه آتش‌سوزی مینی‌بوس حامل کارگران خانم یک واحد صنعتی شهر نقنه از توابع شهرستان بروجن، اظهار کرد: این حادثه بسیار تلخ بود، زمانی‌که ابعاد حادثه را مورد بررسی قرار می‌دهیم، می‌بینیم که یک بی‌ احتیاطی در استفاده از وسایل گرمایشی غیراستاندارد موجب این حادثه شد.

سرپرست فرمانداری بروجن افزود: به‌دلیل نبود نظارت حادثه آتش‌سوزی مینی‌بوس در نقنه رخ داد، باتوجه به اینکه این حادثه در یک محیط بسته اتفاق افتاد، شدت آن نیز بالاتر بود، از لحظات اولیه حادثه به مسئله ورود جدی داشتیم، در بیمارستان حضور پیدا کردیم و به سرعت پرونده قضایی نیز در این خصوص تشکیل شد.

وی با بیان اینکه در حادثه آتش‌سوزی مینی‌بوس حامل کارگران در نقنه ۶ نفر جان خود را بر اثر بالا بودن جراحات از دست دادند، گفت: یک نفر از بیمارستان مرخص شد و دیروز نفر آخر از کما خارج شده‌ است و این دو نفر روند درمان را تا بهبودی ادامه می‌دهند.

کرمی در خصوص حمایت از کارگران آسیب‌دیده در حادثه آتش‌سوزی مینی‌بوس بروجن، توضیح داد: مقرر شد با حمایت مسئولان مرتبط حمایت از خانواده‌های آسیب‌دیده در دستور کار قرار بگیرد، مستمری سه خانوار برقرار شد و امیدواریم هر ۶ خانواده جانباختگان را مورد حمایت تامین اجتماعی و مستمری قرار دهیم.

سرپرست فرمانداری بروجن بیان کرد: سازمان تامین اجتماعی تمام هزینه‌های درمان آسیب‌دیدگان از حادثه آتش‌سوزی مینی‌بوس حامل کارگران یکی از واحدهای تولیدی نقنه را تقبل کرده و کمک‌های دیگری از طریق وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به این خانواده شده است.

وی تاکید کرد: در ایام دهه فجر برای یادبود و گرامیداشت جانباختگان حادثه آتش‌سوزی مینی‌بوس حامل کارگران نقنه مسابقات فوتسال برگزار خواهد شد.

کرمی با اشاره به پرونده قضایی جانباختگان حادثه آتش‌سوزی مینی‌بوس حامل کارگران در نقنه، یادآور شد: کارشناسان حوزه‌های مختلف نظریه خود اعلام کرده‌اند و دادستان بر اساس این نظرات میزان قصور را اعلام می‌کند و با جدیت پیگیر این پرونده هستیم.

انتهای پیام
 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha