• سه‌شنبه / ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۰:۵۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401111108334
  • خبرنگار : 30188

معرفی یکی از بهترین تأمین‌کننده‌های ورق

معرفی یکی از بهترین تأمین‌کننده‌های ورق

ورق‌های فلزی یکی از چند محصول بسیار پرکاربرد در صنایع مختلف هستند. این ورق را می‌توان با استفاده از فلزات گوناگونی مانند فولاد، آلومینیوم، مس و برنج تولید کرد. ورق‌های فلزی به حدی همه‌کاره هستند که تقریباً چرخ هیچ صنعتی بدون استفاده از آنها نمی‌چرخد.

به گزارش ایسنا به نقل از تأمین کالا، ورق فلزی را می‌توان به دلیل فرم ظاهری خاص، انعطاف‌پذیری زیاد، دوام بالا و استحکام کششی فوق‌العاده خیلی ساده به شکل مورد دلخواه درآورد و از مزایای فراوان آن با اهداف متفاوت، از تولید محصولات صنعتی میانی گرفته تا کالاهای لوکس تزئینی بهره برد. با وجود این کاربردهای مفید، قصد داریم در این نوشته چند تأمین‌کننده معتبر انواع ورق در بازار داخلی را به شما معرفی کنیم اما قبل از هر چیز بهتر است با انواع مختلف این محصول و اطلاعات مهم دیگری در مورد آن از جمله کاربردشان بیشتر آشنا شوید.

انواع ورق فلزی

طبق یک دسته‌بندی کلی، ورق‌ها به 3 دسته ورق فولادی، ورق استیل و ورق آلیاژی تقسیم می‌شوند؛ البته این یک طبقه‌بندی کلی است و انواع دیگری از این محصول نیز در حال حاضر در کارخانه‌های معتبر بسیاری تولید می‌شوند، اما به جهت محدودیتی که با آن مواجه هستیم؛ این سه گروه محصولات را به عنوان انواع ورق فلزی در ادامه به شما معرفی می‌کنیم.

ورق فولادی

ورق‌های فولادی مهم‌ترین فرآورده تولید شده با شمش فولاد هستند. آلیاژ به کار رفته در این ورق‌ها بیشتر آهن و فولاد است و به شکل نورد اسلب تولید می‌شود. یکی از ویژگی‌های اصلی این محصولات، سطح صاف آنهاست. در ایران کارخانه‌های متعددی این محصول را تولید می‌کنند اما ورق‌های ساخته شده در شرکت‌هایی نظیر فولاد مبارکه اصفهان، فولاد اکسین اهواز، فولاد کاویان و فولاد گیلان بهترین ورق‌های فولادی ساخت داخل به حساب می‌آیند. نکته حائز اهمیت این است که قیمت ورق تولید شده در این کارخانه‌ها به دلیل تمایز در کیفیت تولید با یکدیگر متفاوت است.

ورق استیل

ورق استنلس استیل که به ورق استیل نیز شهرت دارد از ترکیب آلیاژی با پایه آهن و کمتر از 2 درصد کربن تولید می‌شود؛ البته میزان کربن موجود در این ترکیب در تولیدات کارخانه‌های مختلف متفاوت است. به طور کلی هر چقدر میزان کربن در این آلیاژ بیشتر شود؛ به همان اندازه مقاومت و سختی آن نیز بیشتر خواهد شد. انواع مختلفی از ورق استیل در بازار وجود دارد که ورق‌های استیل سری 300 و 400 پرکاربردترین آنها هستند. به طور کلی ورق‌های استیل خاصیت ضد اسید و ضد حریق داشته و به دلیل وجود روکش، نسبت به ورق‌های فولادی معمولی مقاوم‌تر هستند.

اگر به قصد استفاده در صنایع غذایی و دارویی ورق نیاز دارید؛ خرید سری 400 این محصول به شما توصیه می‌شود؛ در غیر این صورت، بهتر است بسته به کاربرد مورد نظرتان خرید را انجام دهید؛ به عنوان مثال برای اجزاء تجهیزات برودتی، تجهیزات فرآوری مواد غذایی، مشعل‌ها، درب‌ها، فن‌ها، لوله‌کشی و رکوپراتورها در کوره‌های معمولی، سیستم احتراق زغال سنگ و هر پروژه‌ای که در تماس با حرارت بالا است نیاز به خرید ورق استیل 310 دارید.

معرفی یکی از بهترین تأمین‌کننده‌های ورق

به طور کلی ورق‌های استیل از نظر ظاهری بسیار زیبا و از نظر فنی مقاوم در برابر خوردگی هستند. از عمر مفید طولانی و قابلیت بازیافت به عنوان دیگر ویژگی‌های مثبت این محصول یاد می‌شود. برای ساخت انواع لوازم خانگی، قطعات کشتی‌سازی، بدنه خودرو و انواع وسایل نقلیه سنگین مانند کامیون و هواپیما و همچنین محصولات میانی قابل استفاده در صنایع پتروشیمی می‌توان از ورق‌های استیل استفاده کرد.

ورق آلیاژی

اصطلاح آلیاژ به معنی ترکیب کردن است. به همین خاطر وقتی محصولی را با ماده خام تولید شده از ترکیب چند فلز یا عنصر مختلف می‌سازند به آن محصول آلیاژی گفته می‌شود. تولید ورق‌های آلیاژی نیز دقیقاً به همین صورت انجام می‌شود. این محصولات بر اساس روش تولید به دو دسته ورق‌های نورد گرم و نورد سرد تقسیم شده که به دو شکل رول فوم و شیت فوم برای فروش به بازار عرضه می‌شوند. ورق آلیاژی برنج، ورق آلیاژ برنز، ورق آلیاژی پیوتر، ورق آلیاژی با عناصر گران قیمت از جمله انواع زیر مجموعه‌های این محصول هستند که هر کدام کاربرد متفاوتی دارند. در صنعت کشتی‌سازی و ساخت تأسیسات دریایی، صنعت هواپیماسازی، صنایع پتروشیمی، نفت و گاز و همچنین برای تولید مخازن حمل سوخت به وفور از این نوع ورق فلزی استفاده می‌شود.

آشنایی با تأمین‌کنندگان برتر ورق

به دلیل این که کشورمان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان ورق در منطقه شناخته می‌شود؛ شرکت‌های بازرگانی بسیار در حال حاضر در حوزه توزیع محصولات با کیفیت این کارخانه‌ها در حال فعالیت هستند اما از بین تمام این شرکت‌ها، چند تأمین‌کننده از اعتبار بیشتری برخوردار هستند که در ادامه آنها را به شما معرفی خواهیم کرد.

بازرگانی آهن شادآباد: این شرکت با بیش از 2 دهه سابقه فعالیت در عرصه توزیع انواع محصولات فولادی، یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید انواع ورق است. شما می‌توانید محصولاتی نظیر ورق سیاه، ورق روغنی، ورق گالوانیزه، ورق رنگی، ورق شیروانی، ورق آلیاژی، ورق عرشه فولادی و ورق استیل را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت از این شرکت معتبر خریداری کنید.

آهن آنلاین: این مجموعه علی‌رغم این که سابقه چندانی در زمینه تأمین و توزیع محصولات فولادی ندارد؛ اما به اتکای نیروی جوان و پرسنل آموزش دیده و خبره توانسته خود را طی چند سال اخیر به عنوان یکی از برترین توزیع‌کنندگان انواع ورق به فعالیت بازار معرفی کند. شما می‌توانید انواع ورق‌های گرم، ورق‌های سرد و پوشش‌دار و ورق‌های استیل، مسی و آلومینیومی را از طریق این پلتفرم معتبر به صورت آنلاین خریداری کنید.

معرفی یکی از بهترین تأمین‌کننده‌های ورق

مرکز آهن: این مجموعه فعالیت حرفه‌ای خود را با نام تجاری آهن سجاد مهر سپاهان از حدود 3 دهه پیش با پخش و توزیع انواع محصولات فولادی آغاز کرده است. محصولاتی که از طریق این وب‌سایت به صورت آنلاین قابل خرید هستند به طور کلی در سه دسته ورق‌های گرم، ورق‌های سرد و مجموعه کاملی از ورق‌های آلومینیومی مسی و برنجی جای می‌گیرند.

تأمین کالا: از بین تمام توزیع‌کنندگان مطرح بازار، تأمین کالا به جهت استفاده از پلتفرمی کاملاً حرفه‌ای و دسترسی به منابع اصلی تولید، یکی از بهترین گزینه‌ها برای تهیه انواع ورق‌های مختلف است. این مجموعه با اتصال فروشگاه اینترنتی خود به مجموعه‌ای از فروشگاه‌های معتبر در سطح بازار آهن، شرایطی را فراهم کرده که همه مشتریان بتوانند خریدی راحت و ساده را تجربه کنند.

در پلتفرم آنلاین تأمین کالا، خدمات مشاوره تلفنی نیز به مشتریان عرضه می‌شود؛ بنابراین اگر به فرض مثال قصد خرید ورق استیل 316 را دارید ولی از بابت انتخاب نوع محصول دچار شک شده‌اید؛ نیازی نیست که وقت و پول خود را هدر بدید. در این شرایط می‌توانید با یک تماس تلفنی ساده، با متخصصین با تجربه این مرکز به صورت تلفنی مشورت کرده و از بابت انتخاب خود اطمینان خاطر کسب کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha