• یکشنبه / ۹ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۶:۰۱
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401110906941
  • خبرنگار : 50038

کشف ۳ تن سنگ سیلیس قاچاق در ملایر

کشف ۳ تن سنگ سیلیس قاچاق در ملایر

ایسنا/همدان فرمانده انتظامی ملایر از کشف سه تن سنگ سیلیس قاچاق با تلاش ماموران پاسگاه انتظامی جوزان ملایر خبر داد.

سرهنگ احمد ساکی در تشریح این خبر، گفت: ماموران این پاسگاه حین گشت زنی به یک دستگاه خودروی نیسان مشکوک شده که بلافاصله به منظور بررسی دقیق و قانونی آن را متوقف می کنند.

وی با بیان اینکه ماموران در بازرسی از این خودرو مقدار ۳۰۰۰ کیلوگرم سنگ سیلیس قاچاق را کشف کردند، افزود: با تشکیل پرونده دو نفر متهم به مراجع قضایی معرفی شدند.

ساکی در ادامه از دستگیری  ۹ نفر سارق و کشف اموال مسروقه در اجرای طرح مبارزه با سرقت توسط ماموران کلانتری ۱۲ ملایر خبر داد و گفت: در راستای توجه به مطالبات شهروندان با محوریت برخورد با سارقان و کشف اموال مسروقه مرحله دیگری از طرح مبارزه با سرقت در شهرستان ملایر به اجرا درآمد.

وی با بیان اینکه ماموران کلانتری ۱۲ شهرستان با تلاش شبانه روزی و با انجام شگردهای ویژه پلیسی از مخفیگاه سارقان مطلع شدند، اظهار کرد: ماموران پس از هماهنگی به عمل آمده با مرجع قضایی و طی چند مرحله عملیات ضربتی و غافلگیرانه، هفت نفر سارق را دستگیر کردند.

ساکی خاطرنشان کرد: ماموران در اجرای این طرح  و در بازرسی از مخفیگاه سارقان حدود ۷۵۰ کیلوگرم چوب، تعدادی تابلوی نام نمای خیابان ها به همراه پایه های مربوطه، مقادیری آهن آلات(میلگرد) متعلق به خانه های درحال ساخت، دو لنگه درب آهنی متعلق به خانه های خالی از سکنه، یک عدد درپوش متعلق به اداره آب و فاضلاب، یک دستگاه گاز رومیزی و تعدادی لوله های پلاستیکی(پلیکا) را کشف کردند.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی با اشاره به اینکه هر ۹ متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند، تصریح کرد: به منظور توانمندی در برابر شگردهای مجرمان، شهروندان به توصیه ها و هشدارهای پیشگیرانه پلیس و مجهز کردن اموال و امکانات خود به تجهیزات بازدارنده و ضدسرقت اقدام کنند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha