• یکشنبه / ۹ بهمن ۱۴۰۱ / ۰۸:۲۰
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1401110906297
  • خبرنگار : 50163

فرماندار خرم‌دره:

قانون‌گرایی مبنای عملکرد شوراها و دهیاران باشد

قانون‌گرایی مبنای عملکرد شوراها و دهیاران باشد

ایسنا/زنجان فرماندار خرم‌دره گفت: قانون‌گرایی باید مبنای عملکرد شوراها و دهیاران باشد.

فیاض محبی شامگاه دیروز (۸ بهمن‌ماه) در همایش دهیاران و شوراهای اسلامی شهرستان خرم‌دره با اشاره به اینکه وظیفه اصلی دهیاران و شوراها قانون‌گرایی است، اظهار کرد: قانون همه چارچوب‌ها را برای فعالیت دهیاران و شوراها تعیین کرده است، لذا اجرای صحیح قانون باید مدنظر دهیاران و شوراهای اسلامی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه دهیاران حلقه ارتباطی بین مردم روستا و مسئولان هستند، ادامه داد: با توجه به همین موضوع دهیاران باید با جدیت و احساس مسئولیت بیشتر موضوعات مختلف را در روستای خود مورد توجه قرار داده و در راستای حل مشکلات مردم تلاش کنند.

محبی با تاکید بر اینکه دهیاران و شوراها شرایط روستاها را بررسی و پیگیری کنند، تصریح کرد: اجرای دستورالعمل‌ها، نظارت بر اجرای پروژه‌ها، نظارت بر مسائل مالی دهیاری‌ها، تعامل با شوراها و توجه به مصوبات شورا و دهیاری‌ها، همه و همه بایستی در قالب قانون انجام پذیرفته و پیش رود؛ چراکه قانون‌گذار همه جوانب کار را دیده است.

فرماندار خرم‌دره با توضیح اینکه توجه به مردم، پاسخ‌گویی به آنها و خدمت صادقانه از موضوعاتی است که باید در اولویت قرار گیرد، تاکید کرد: از آنجایی که ما در چارچوبی قرار داریم که خدمت‌گزار مردم هستیم نباید مردم را در ادارات سر درگم کنیم.

وی با یادآوری اینکه پروژه‌های عمرانی، افتتاحیه‌ها و کلنگ‌زنی‌ها در دهه فجر نشان از خدمات خوب و ارزنده‌ دولت خدمت‌گزار در روستاها است، عنوان کرد: دهه فجر فرصت مناسبی برای دیده شدن اقدامات دولت در روستاها است تا ما شاهد توفیقات روزافزون و خوبی در زمینه‌های مختلف اعم از بخش‌های کشاورزی، عمرانی، اقتصادی، صنعتی، فرهنگی و اجتماعی در این مناطق باشیم.

فرماندار خرم‌دره با بیان اینکه در دهه مبارک فجر امسال ۱۷۲ پروژه بزرگ و کوچک با اعتباری بالغ بر ۱۶۸ میلیارد تومان افتتاح و یا کلنگ‌زنی خواهد شد، خاطرنشان کرد: یکی از این پروژه‌ها، بهره‌برداری از مدرسه فلق و پیروز که مطالبه مردم بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha