• شنبه / ۸ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۶:۲۲
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1401110806045
  • خبرنگار : 50187

در دهه فجر صورت می‌گیرد

افتتاح و کلنگ‌زنی 924 پروژه دولتی در استان/ بهره‌برداری از موزه فرش کرمان

افتتاح و کلنگ‌زنی 924 پروژه دولتی در استان/ بهره‌برداری از موزه فرش کرمان

ایسنا/کرمان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان گفت: ۹۲۴ پروژه (مربوط به دستگاه های اجرایی) با ۸۶۵۶ میلیارد تومان در دهه فجر در استان کرمان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد

سیدمصطفی آیت اللهی موسوی عصر امروز هشتم بهمن ماه در جلسه ستاد دهه فجر استان کرمان اظهار کرد: ۹۲۴ پروژه (مربوط به دستگاه های اجرایی) با ۸۶۵۶ میلیارد تومان در دهه فجر در استان کرمان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد و این عدد به جز شهرداری ها و دهیاری‌هاست.

وی افزود: از این تعداد، ۷۴۶ پروژه افتتاح خواهد شد که ۵۱۵ مورد از آنها با اعتبارات ملی و ۲۳۱ مورد با اعتبارات استانی یا ملیِ استانی شده به اتمام رسیده و بیشترین پروژه های افتتاحی مربوط به جیرفت با ۷۳ پروژه، کرمان ۶۴ و بافت ۴۷ پروژه است.

موسوی بیان کرد: بیشترین اعتبار پروژه های افتتاحیِ دستگاه های اجرایی دهه فجر امسال در استان مربوط به منوجان با ۹۴۶ میلیارد تومان، بعد جیرفت با ۸۹۸ میلیارد و سیرجان ۵۲۲ میلیارد تومان است.

معاون استاندار کرمان با اشاره به کلنگ زنی ۱۷۸ پروژه در دهه فجر اظهار کرد: بیشترین پروژه ها( ۳۹ مورد) مربوط به کرمان، بعد رفسنجان با ۲۵ پروژه و زرند و شهربابک است که ۲۶۴۱ میلیارد تومان اعتبار کلنگ زنی پروژه‌هاست.

وی افزود: بنیاد مسکن، نوسازی مدارس و توزیع برق شمال دستگاه هایی هستند که بیشترین پروژه های افتتاحی را دارند.

به گزارش ایسنا، در این جلسه اعلام شد: در دهه فجر موزه فرش و موزه سنگ در کرمان افتتاح می شوند و در مجموع 6000 میلیارد تومان افتتاح در بخش صنعت و معدن استان صورت می گیرد.

همچنین در این جلسه روسای کمیته های بیست و شش‌گانه ستاد دهه فجر استان کرمان بخشی از برنامه های پیش بینی شده چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را اعلام کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha