• دوشنبه / ۳ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۵:۵۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401110302320
  • خبرنگار : 30188

مواردی که باید در زمان طراحی کارت اعمال کنید!

مواردی که باید در زمان طراحی کارت اعمال کنید!

کسب‌ و کار کوچکی دارید و می‌خواهید آن را با استفاده از ترفند خاصی رونق بخشید؟ فکر می‌کنید تا حد کافی شغل‌تان برای افراد دیگر تعریف نشده است؟

به گزارش ایسنا به نقل از ایران طرح، برای این که تمامی این افکار را پایان دهید، باید قدمی در جهت ساخت یک کارت ویزیت بردارید که نشان از کسب‌ و کارتان داشته و اطلاعات شما و مغازه یا فروشگاه‌تان روی آن درج شده باشد. چنین برگه‌ای باید تا حدی زیبا و مرتبط با شغل‌تان باشد که افراد را به سمت خود جذب کند، تا وقتی به شما نیاز داشتند، برای زنگ‌زدن یا رجوع به سایت‌تان از آن استفاده کنند.

کمتر کسی فکر می‌کند با داشتن یک فروشگاه یا حتی مغازه کوچکی برای فروش مرغ و ماهی، می‌تواند کارت ویزیت داشته باشد! اما اگر شما در این شغل فعالیت می‌کنید، از تأثیر این کار روی درآمد خود غافل نشوید. این که بتوانید چند نوع بازاریابی را در یک مجموعه کامل جمع‌آوری کنید، کار بسیار هوشمندانه‌ای است. با دادن یک یا چند کارت به مشتری‌تان می‌توانید مشتری‌های دیگر را هم جذب کنید. البته این روش تا زمانی که شما هم بتوانید کارتان را درست انجام دهید، تضمینی است.

ساخت کارت برای فروشگاه مرغ و ماهی باید چگونه باشد؟

در این زمینه می‌توان نظرات را از دید بسیاری از افراد مطرح کرد؛ یک طراح، یک فروشنده مرغ و ماهی و یک خریدار می‌توانند در چنین مسئله‌ای با زوایای مختلف دخیل باشند. فرض کنید به‌عنوان یک طراح کارت ویزیت قصد دارید برای چنین شغلی طراحی انجام دهید؛ باید از چه زاویه‌ای به آن نگاه کنید؟ اولین کاری که باید انجام دهید این است که چنین شغلی را بررسی کرده و با برخی خصوصیات آن آشنا شوید.

با این که مغازه یا فروشگاه مرغ را می‌توان در بسیاری از مغازه‌های سطح شهر پیدا کرد، اما کمتر فروشگاهی پیدا می‌شود که ماهی هم بفروشد. این 2 خوراک را می‌توان با مواد مختلفی مزه‌دار کرده و آن‌ها را با شیوه‌های گوناگونی طبخ کرد. با این حال، فروش مرغ و ماهی کاری بسیار پرسود است. یک طراح باید چنین مسائلی را هم در نظر گرفته و برخی عوامل مهم در طرح کارت ویزیت مرغ و ماهی را برجسته‌تر نشان دهد؛ برای مثال، با وجود این که تا به حال کمتر به ماهی توجه شده، پس بهتر است تصویر ماهی کمی برجسته‌تر باشد.

کسی که چنین برگه یا ورقی را به‌عنوان خریدار دریافت می‌کند، باید با ویژگی‌هایی رو‎به‌رو شود که او را جذب کند. در طراحی برای این نوع کسب‌ و کار، باید از فضای صنعتی بیرون آمده و از جزئیاتی استفاده شود که با این شغل ارتباط دارند. اگر صاحب فروشگاه بزرگی هستید، می‌توانید تصویر کلی فروشگاه خود را روی چنین برگه‌ای چاپ کرده و فضای باقی‌مانده را به دیگر تصاویر و اطلاعات آن اختصاص دهید. با این که طراح تخصص لازم را دارد، اما شما هم باید به‌عنوان صاحب مغازه خواسته‌های خود را بیان کنید.

اگر بخواهید با یک تیم متخصص همکاری کنید، همه چیز برایتان حاضر و آماده بوده و برخی آیتم‌ها طبق کسب‌ و کارتان، از پیش تعیین شده است.

مسائلی که باید در مورد عطاری بدانید!

این شغل هم همانند فروش مرغ و ماهی برای داشتن یک کارت ویزیت، نیاز به بررسی‌های اولیه دارد؛ این که گیاهان نقش ویژه‌ای در زندگی ما انسان‌ها دارند، بر هیچ فردی پوشیده نیست. از زمان‌های دور تا به حال، بسیاری از گیاهان توانستند خاصیت دارویی و شفابخش خود را نشان دهند. چنین داروهایی طبیعی بوده و اگر به اندازه کافی مصرف شوند، تأثیر خود را داشته و بدون این که عوارض خاصی داشته باشند، روی سلامتی تأثیر می‌گذارند. استفاده از گیاهان دارویی ارتباطی به منطقه خاصی نداشته و تمامی افراد می‌توانند آن‌ها را تهیه کنند.

اگر بخواهید طرح کارت عطاری را طراحی کرده و آن را چاپ کنید، بهتر است کمی بیشتر با چنین شغلی آشنا شوید. واژه عطار در فرهنگ فارسی به کسی گفته می‌شود که عطر فروش یا داروفروش است. این کلمه در نگاهی کلی‌تر که با واژه (Herbalist) شناخته می‌شود، عنوان گیاه‌شناس گیاهان دارویی را به خود می‌گیرد.

طرح لایه باز

خصوصیات کارت طراحی شده برای عطاری

کارت ویزیت عطاری باید دارای برخی خصوصیات باشد که آن را از مدل‌های دیگر متمایز کند. برای این مورد در چنین شغلی لازم است تمامی موارد همچون رنگ، فونت و تصاویر با آن هماهنگی داشته باشند. برای مثال، نهادن تصویری از ادویه‌ها و گیاهان مختلف یا عرق‌های گیاهی گوناگون روی برگه، می‌تواند با چنین شغلی همخوانی داشته باشد. رنگ‌های سبز و قهوه‌ای روی زمینه سفید می‌توانند جلوه خود را مشخص کرده و نشان‌دهنده شغل عطاری باشند.

البته این موضوع هم باید دقت شود که علاوه‌بر تصاویر، حالت خاصی هم روی چنین برگه‌ای چاپ گردد. توجه به برخی نکات ریز می‌تواند در نهایت چیز جذابی را تحویل مشتری دهد. شما به‌عنوان یک عطار ترجیح می‌دهید چیزی که تنها حاوی اطلاعات شماره تماس و نشانی است را به مشتری بدهید یا کارتی که روی آن کار شده و جذاب است؟! کارت ویزیت، برای هر شغلی که باید برای مخاطب اشتیاق ایجاد کند. وقتی بتوانید این مورد را درج کنید که پیش از خرید به مشتری در مورد گیاهان مشورت می‌دهید، این موضوع می‌تواند چنین اشتیاقی را در افراد به وجود آورد.

کارت ویزیت لایه باز

دریافت طرح اختصاصی کارت ویزیت از ایران طرح

اگر می‌خواهید در مورد شغلتان طرحی اختصاصی برای کارت خود داشته باشید، بهتر است ایران طرح را انتخاب کنید. تمامی برگه‌هایی که در این مجموعه چاپ می‌شوند، به‌ صورت دوطرفه بوده و اندازه 6 * 9 دارد. رزولوشن 300 برای تمامی طرح‌ها اعمال می‌شود. اما اگر نخواهید همه چیز را به‌ صورت اختصاصی انجام دهید، می‌توانید از بخش دانلود طرح، ایده بگیرید.   

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha