• دوشنبه / ۳ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۴:۳۸
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401110302236
  • خبرنگار : 30188

آموزش مکانیک خودرو در 3 هفته

آموزش مکانیک خودرو در 3 هفته

آیا شما علاقه زیادی به خودروها دارید؟ آیا در مورد قطعاتی که در زیر کاپوت وجود دارد، آچار گشتاور و ابزارهای مورد استفاده توسط مکانیک‌ها خیال‌پردازی می‌کنید؟ پس وقت آن است که اشتیاق خود را عملی کنید. حتی اگر تجربه‌ای در مورد مکانیک خودروها ندارید، هنگامی که شروع به تعمیر آنها برای سرگرمی کردید، ممکن است متوجه شوید که مکانیک خودرو شغل ایده‌آل شماست!

به گزارش ایسنا به نقل از آموزشگاه پایتخت فناوری، شغل مکانیک خودرو یکی از حرفه‌های فنی پرطرفدار محسوب می‌شود که هم در داخل و هم در خارج از کشور بازار کار فوق‌العاده‌ای داشته و می‌توان با فعالیت حرفه‌ای در این زمینه به درآمدهای عالی رسید. طبق گزارش‌ها و آمارهای منتشر شده، متوسط حقوق ماهیانه مکانیک خودرو بین 3 الی 7 برابر حقوق اداره کار متغیر بوده و با داشتن تخصص در مکانیک خودروهای خارجی درآمد خود را چند برابر کنید. طبق آمار اداره آمار کار ایالات متحده آمریکا، میانگین حقوق تکنسین‌ها و مکانیک‌های خودرو در سال 2020 میلادی 46760 دلار بوده است. برای تبدیل شدن به یک مکانیک، باید برخی از تحصیلات یا دوره‌های آموزشی را بگذرانید.

هزینه شهریه دوره آموزش مکانیک خودرو بسیار کمتر از شهریه پرداختی برای یک مدرک لیسانس بوده که می‌توان در مدت کوتاه‌تری آن را به طور صفر تا صد یاد گرفت. اگر در حال برنامه‌ریزی برای آینده خود هستید، ممکن است تعجب کنید که چقدر طول می‌کشد تا از دوره مکانیک خودرو فارغ‌التحصیل شوید. این بستگی به برنامه‌ای دارد که در آن ثبت نام کرده‌اید، اما مطمئناً بسیار سریع‌تر از یک مدرک دانشگاهی 4 ساله است. برنامه مکانیک خودرو آموزشگاه فنی پاتیخت در طی 3 هفته می‌تواند به شما کمک کند تا مهارت‌هایی را که برای تشخیص، تعمیر و نگهداری مدل‌های متنوع خودروها نیاز دارید به دست آورید.

توانایی و مهارت‌های کسب شده پس از شرکت در دوره آموزش مکانیک خودرو در 3 هفته

آموزش کاربردی و عملی آموزشگاه فنی پایتخت در زمینه مکانیک خودرو به شما کمک می کند تا مهارت‌ها و دانش لازم برای شروع حرفه خود را کسب کنید. برنامه درسی با استانداردهای سازمان فنی و حرفه‌ای کشور هماهنگ است و شما را در مسیر درستی قرار می‌دهد تا از فرصتی در این صنعت رو به رشد استفاده کنید. پس از اتمام موفقیت‌آمیز کلاس، فرصت‌های شغلی به عنوان یک تکنسین خودرو، مدیر خدمات، نماینده فروش قطعات خودرو و موارد دیگر خواهید داشت.

دوره آموزش مکانیک خودرو در 3 هفته برای آماده‌سازی کارآموزان با دانش و مهارت‌های مورد نیاز برای سرویس، عیب‌یابی و تعمیر سیستم‌های اولیه خودرو طراحی شده است. زمان حضور در کارگاه عملی به افراد اجازه می‌دهد تا موتور، ترمز و سیستم‌های تعلیق خودرو را جداسازی، تعمیر، مونتاژ مجدد، بازسازی و آزمایش کنند.

پس از شرکت در این کلاس‌ها شما توانایی و مهارت کار با سیستم‌های سوخت، سیستم‌های الکتریکی، گیربکس، تسمه، قرقره، سیستم‌های درایو و غیره را کسب خواهید کرد. همچنین دستورالعمل اقدامات ایمنی، نمودارهای سیم‌کشی برق، شماتیک‌های مکانیکی و استفاده از دستورالعمل‌های فنی را پوشش می‌دهد.

آموزش مکانیک خودرو در 3 هفته

نقاط قوت شرکت در دوره آموزش مکانیک خودرو در 3 هفته

برای تبدیل شدن به یک مکانیک خودرو در کلاس‌های مقدماتی تا پیشرفته شرکت کنید. بهترین راه برای حرفه‌ای شدن در تعمیر ماشین‌ها، یادگیری از مربیان با تجربه‌ای است که می‌توانند به شما نحوه درست کار با ماشین را نشان دهند. آموزشگاه فنی پایتخت، یک برنامه با زمان‌بندی عالی و سرفصل‌های کاربردی را ارائه می‌کند که به علاقه‌مندان آموزش می‌دهد تا اجزای مهم خودرو را تشخیص داده و تعمیر کنند. کلاس‌ها توسط تکنسین‌های خبره هم در یک محیط آنلاین و هم در کارگاه حضوری تدریس می‌شوند. اگر می‌خواهید عشق خود به اتومبیل را به یک حرفه هیجان‌انگیز در صنعت خودرو تبدیل کنید، همین امروز با آموزشگاه فنی پایتخت تماس بگیرید. نقاط قوت شرکت در دوره آموزش مکانیک خودرو در 3 هفته عبارتند از:

  • اختصاص یافتن خوابگاه به افراد شهرستانی
  • دسترسی عالی به محل آموزشگاه
  • پشتیبانی نامحدود
  • تجدید دوره رایگان
  • ارائه مدرک فنی و حرفه‌ای
  • برگزاری دوره رایگان مشاوره کسب و کار

آموزش مکانیک خودرو در 3 هفته

شیوه ثبت‌نام در دوره مکانیک خودرو آموزشگاه فنی پایتخت

با نام‌نویسی در آموزشگاه فنی و حرفه‌ای مکانیک خودرو می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن به هدف خود برسید، علاوه‌ بر آن دوره آموزش برق خودرو نیز در این آموزشگاه برگزار می‌گردد.  برای ثبت‌نام می‌توانید به آدرس تهران، میدان انقلاب اسلامی، کوچه جنتی، جنب داروخانه دکتر ابراهیمی، پلاک 2، طبقه 2، واحد 7 مراجعه کنید و در مورد سرفصل‌های آموزشی اطلاعات بیشتری کسب کرده و از کارگاه دیدن فرمایید. شماره تماس‌های 02166577386 و 09058520960 آماده پاسخگویی به پرسش‌های شما از ساعت 9 الی 18 می‌باشند. به علاوه شما می‌توانید فرم ثبت‌نام الکترونیکی را در سایت https://fannipaytakht.com/ پر کرده و مشاوران ثبت‌نام فوراً با شما تماس خواهند گرفت.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha