• دوشنبه / ۳ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۲:۵۶
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1401110302102
  • منبع : نمایندگی قزوین

برگزاری کارگاه «بر فراز رنگ‌ها» در حوزه هنری قزوین

برگزاری کارگاه «بر فراز رنگ‌ها» در حوزه هنری قزوین

ایسنا/قزوین مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان قزوین گفت: کارگاه «بر فراز رنگ‌ها» با محوریت توانمندسازی، آموزش و تولید اثر در حوزه تصویرگری دیجیتال برای هنردوستان قزوینی برگزار می‌شود.

محمد رازقی در این خصوص اظهار کرد: یک کارگاه با عنوان «بر فراز رنگ‌ها» با محوریت توانمندسازی، آموزش و تولید اثر در حوزه تصویرگری دیجیتال برای هنردوستان قزوینی در دست اجراست.

وی گفت: علاقه‌مندانی که دارای توانایی طراحی و نقاشی پایه به صورت دستی یا دیجیتال هستند؛ می‌توانند در این دوره ثبت‌نام و به‌صورت پروژه محور، زیر نظر مدرسین مطرح کشوری آموزش دیده و اثر هنری تازه‌ای خلق کنند.

بنابر اعلام روابط‌عمومی حوزه هنری استان قزوین، وی افزود: هر هنرجو که در این دوره کارگاهی حضور دارد، می‌تواند چهار اثر با نظارت و راهنمایی مدرسین کارگاه تولید کند. در نهایت حوزه هنری این آثار را از هنرمندان خریداری خواهد کرد.

رازقی خاطرنشان کرد: این طرح علاوه بر ارتقای سطح علاقه‌مندان موجب افزایش توان و ظرفیت تصویرسازی دیجیتال در قزوین خواهد شد.

وی تصریح کرد: پس از پایان دوره، از ظرفیت شرکت‌کنندگان، در پروژه‌های آتی حوزه هنری استفاده خواهد شد و هنرجویان می‌توانند در حوزه‌های مختلف همچون طراحی گرافیک، انیمیشن، بازی‌سازی و سایر رشته‌های مربوط به تصویرگری اشتغال داشته باشند؛ چراکه در این حوزه کمبود هنرمند داریم. 

 مسئول هنرهای تجسمی حوزه هنری استان قزوین بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند جهت شرکت در این دوره کارگاهی در سایت WWW.ARTQAZVIN.IR حوزه هنری استان قزوین ثبت نام اولیه کنند و پس از کسب امتیاز لازم در مصاحبه حضوری، از پذیرفته‌شدگان جهت شرکت در دوره دعوت به عمل می‌آید. 

وی گفت: تصویرسازی دیجیتال دارای بازار کار خوبی است، چراکه دامنه گسترده‌ای در حوزه‌های فرهنگی و تجاری نظیر بسته‌بندی، انیمیشن، کتاب و تبلیغات را دربرمی‌گیرد. 

 مسئول هنرهای تجسمی حوزه هنری استان‌قزوین در پایان اظهار کرد: مرکز رشد حوزه هنری پیش از این در حوزه فیلم و مستند و آیتم‌های تلویزیونی فعال بوده و اینک این اولین قدمی است که حوزه هنری در مرکز رشد هنرهای تجسمی برداشته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha