• دوشنبه / ۳ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۱:۳۶
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1401110301987
  • خبرنگار : 50560

یک مسئول:

روند جذب سرمایه‌گذار در قزوین تسریع می‌شود

روند جذب سرمایه‌گذار در قزوین تسریع می‌شود

ایسنا/قزوین بازرس کل استان قزوین گفت: جذب سرمایه‌گذار، یکی از اولویت‌های کاری استان است که انتظار می‌رود تمامی دستگاه‌های ذی‌ربط نسبت به رفع موانع موجود بر سر راه سرمایه‌گذاران اقدام کنند و سنگ‌اندازی در مسیر جذب سرمایه‌گذاران، ورود دستگاه بازرسی را به دنبال خواهد داشت.

سعید اقبالی اظهار کرد: جذب سرمایه‌گذار، یکی از اولویت‌های کاری استان است که انتظار می‌رود تمامی دستگاه‌های ذی‌ربط نسبت به رفع موانع موجود بر سر راه سرمایه‌گذاران اقدام کنند.

وی بابیان اینکه سنگ‌اندازی در مسیر جذب سرمایه‌گذاران و مانع‌تراشی در امور مربوط به این حوزه از سوی مدیران و ادارات، ورود دستگاه بازرسی را به دنبال خواهد داشت؛ تصریح کرد:  اخیراً عده‌ای از سرمایه‌گذاران با مراجعه به دستگاه بازرسی استان از مانع‌تراشی و سنگ‌اندازی دستگاه‌ها گلایه داشتند که شکایات آن‌ها  در دست بررسی است.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان بازرسی استان قزوین، بازرس کل استان قزوین گفت: سرمایه‌گذارانی که در این رابطه شکایت دارند، می‌توانند به اداره کل بازرسی استان قزوین مراجعه کنند تا به موضوع آن‌ها رسیدگی شود.

وی عنوان کرد: فرآیند جذب سرمایه‌گذاری در قزوین و سایر استان‌های کشور یکسان است. اما در سنوات گذشته دیده‌شده، یک سرمایه‌گذار با مانع‌تراشی‌های برخی مسئولان قزوین را ترک و در سایر استان‌ها سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

این مسئول اظهار کرد: دستگاه بازرسی استان قزوین نسبت به این مسئله حساس است و رصدهای لازم را انجام می‌دهد و در صورت مواجهه با مواردی که در آن نسبت به رسیدگی به درخواست متقاضیان سرمایه‌گذاری کوتاهی صورت بگیرد، برخوردهای قانونی لازم را خواهد داشت.

اقبالی در پایان بیان کرد: عمل به منویات مقام معظم رهبری در تحقق به شعارهای سال، نیازمند  رشد سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه‌گذار است. بنابراین ایجاد مانع در مسیر سرمایه‌گذاران به هر دلیل برخلاف مصالح نظام و منافع ملی و خیانت به مردم و کشور است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha