• یکشنبه / ۲ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۳:۱۱
  • دسته‌بندی: خانواده
  • کد خبر: 1401110201302
  • خبرنگار : 71650

واکنش «یامین پور» به برخی انتقادات درباره کنگره بین‌المللی «بانوان تاثیرگذار»

واکنش «یامین پور» به برخی انتقادات درباره کنگره بین‌المللی «بانوان تاثیرگذار»

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در واکنش به برخی انتقادات درباره کنگره بین‌المللی «بانوان تاثیرگذار»، گفت: حضور بورکینافاسو در اجلاس بین‌المللی زنان تاثیرگذار با حضور ۳۰۰ فعال اجتماعی و نخبه از ۹۶ کشور را تمسخر می‌کنند. اسرائیل برای اخراج ایران از کمیسیون مقام زن ملل متحد کشورهای گواتمالا، بنین، لیبریا، مونته‌نگرو و لیبی را با خود همراه کرد.

به گزارش ایسنا، وحید یامین پور  در واکنش به انتقاداتی که پیرامون برگزاری کنگره بین المللی «بانوان تاثیرگذار» مطرح شده است، در حساب توییتر خود نوشت: حضور بورکینافاسو در اجلاس بین‌المللی زنان تاثیرگذار با حضور ۳۰۰ فعال اجتماعی و نخبه از ۹۶ کشور را تمسخر می‌کنند. اسرائیل برای اخراج ایران از کمیسیون مقام زن ملل متحد کشورهای گواتمالا، بنین، لیبریا، مونته‌نگرو و لیبی را با خود همراه کرد که توانست با ۲۹ رای از ۵۲ رای به هدفش برسد.»

واکنش «یامین پور» به برخی انتقادات درباره کنگره بین‌المللی «بانوان تاثیرگذار»

به گزارش ایسنا، کنگره «بانوان تاثیر گذار» برای نخستین بار ۲۷ دی سال جاری در سطح ملی و ۳۰ دی امسال در سطح بین‌المللی برگزار شد. 

انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری، هدف از برگزاری این کنگره را تقدیر، بهره‌برداری و حمایت و کمک به رشد و ارتقای خلاقیت و ایده‌های بانوان عنوان کرده و گفته بود زنان حاضر در این کنگره از بخش‌های مختلف اعم از علمی، پژوهشی، نوآوری، اقتصادی، بهداشت و درمان،هنر، بازیگری، عکاسی، نقاشی، کنشگری اجتماعی و اقتصادی، فعالان مدنی، فعالان حوزه محیط زیست، حقوقدانان، فعالین رسانه‌ای و ... شناسایی شده‌اند و تلاش شده است تا از این طریق ارتباطی میان زنان تاثیر گذار در حیطه بین المللی با زنان تاثیر گذار ایرانی برقرار شده و هم‌افزایی برای پیشرفت کشور شکل گیرد.

۷۰ نفر از مقامات زن کشورهای مختلف و مجموعا حدود ۳۰۰ میهمان از ۵ قاره و ۹۶ کشور در سطح بین المللی این کنگره حاضر بودند.

بنا بر اعلام مسئولین این کنگره، برای شناسایی زنان تاثیرگذار در حیطه بین المللی از طریق وزارت امور خارجه و سازمان ارتباطات، بنیاد ملی نخبگان، نخبگان ایرانی در سایر کشورها و نیز نیروهای مردمی و حلقه‌های میانی اقدام شده است.

به گفته معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری، "فراوانی دیگرانِ اثر پذیر"، "کیفیت اثر گذاری در تغییر دیگران"، "نقش آفرینی مادران"، "نقش آفرینی جهادی و حرکت‌های ایثارگرانه و جهاد گرانه"، "شرایط ویژه محیط" و "نوع تاثیر گذاری متاثر از محیط" و "تعیین عرصه اثرگذاری" از جمله شاخص‌های انتخاب زنان در کنگره زنان تاثیر گذار بوده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha