• یکشنبه / ۲ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۰:۳۵
  • دسته‌بندی: باشگاه دانشجویان
  • کد خبر: 1401110201076
  • منبع : باشگاه دانشجویان

در دوره ای دانشجویی آموزش داده می‌شود:

شناسایی بازار هدف و تقسیم‌بندی مشتریان و مهندسی فروش

شناسایی بازار هدف و تقسیم‌بندی مشتریان و مهندسی فروش

دوره مجازی مهندسی فروش با همت انجمن علمی دانشجویی اقتصاد دانشگاه سمنان و همکاری انجمن‌های علمی سایر دانشگاه‌ها، در هفته اول بهمن برگزار خواهد شد.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، «مذاکره موثر»، «فروش و بازاریابی»، «شناسایی بازار هدف و تقسیم‌بندی مشتریان»، «شناخت و مدیریت انواع نیازهای مشتریان» و «فرایند تصمیم گیری مشتریان و عوامل موثر بر آن و ایجاد وفاداری»، سرفصل‌های این دوره است و علاقه‌مندان می‌توانند با استفاده از آدرس https://digiform.ir/economicclub2 برای شرکت در آن ثبت نام کنند.

این دوره با تدریس دکتر مارال توکلی ـ مدرس دانشگاه و مشاور کسب و کار، در بستر ادوبی کانکت برپا می‌شود و شروع آن از پنجم بهمن خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha