• جمعه / ۳۰ دی ۱۴۰۱ / ۱۵:۳۹
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1401103020765
  • خبرنگار : 50181

امام جمعه کرمانشاه:

دشمن از تحریم‌ سپاه نتیجه نمی‌گیرد

دشمن از تحریم‌ سپاه نتیجه نمی‌گیرد

ایسنا/کرمانشاه نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه گفت: غربی‌ها از تحریم سپاه پاسداران هیچ نتیجه‌ای نمی‌گیرند.

آیت‌الله مصطفی علماء در خطبه‌های نماز جمعه امروز (۳۰ دی) کرمانشاه با بیان اینکه سپاهیان همواره در روزگار سخت در کنار مردم بودند، ایام زلزله، سیل، مشکلات معیشتی و ... را ازجمله این موارد دانست که مردم آن را به خوبی به یاد دارند.

 امام جمعه کرمانشاه از حضور با شکوه مردم در تشییع پیکر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان یک سردار سپاه به عنوان نمونه‌ای درخشان از همدلی مردم با سپاه یاد کرد که غربی‌ها باید به آن توجه کنند.

آیت‌الله علما افزود: تحریم سپاه نشانه بی عقلی و بی تدبیری غربی‌ها بود.

نماینده ولی فقیه در استلن کرمانشاه در ادامه حق و حقیقت را از بین نرفتنی دانست که در آیات و روایات نیز به آن اشاره شده و خاطرنشان کرد: نظامی که  امام خمینی (ره) بنا نهاده بر اساس حق و حقیقت بوده و از همین رو با وجود همه فشارها از زمان انقلاب تا کنون به پشتوانه خدا پایدار مانده است.

وی با اشاره به فتنه‌ها و توطئه‌هایی که دشمنان برای انقلاب اسلامی ریختند، اظهار کرد: تمام این برنامه‌ها از جمله اغتشاشات اخیر با پشتیبانی مردم شکست خورده و حالا که ناکام ماندند سراغ تحریم سپاه رفتند که در این بخش نیز شکست می‌خورند.

وی همچنین به دیدار مداحان با مقام معظم رهبری هم اشاره کرد و افزود: خواسته مقام معظم رهبری در این دیدار بروز بودن نیروهای انقلاب و هوشیاری آنها در برابر تحولات و حوادث بود.

امام جمعه کرمانشاه بیداری مردم در هشت سال دفاع مقدس را نمونه‌ای از ایستادگی و هوشیاری در برابر دشمن دانست و گفت:  راه حل هوشیار و بیداری جامعه جهاد تبیین است تا گول دشمنان را نخوریم.

وی اظهار کرد: باید با جهاد تبیین  مردم را نسبت به  دستاوردها و واقعیت های انقلاب هوشیار کنیم.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه  برای مقابله با دشمنان باید قدرتمند باشیم تا آنها جرات نزدیک شدن به ایران را نداشته باشند، عنوان کرد: یکی از شاخص های مهم قدرتمندی نظام پشتیبانی مردمی است.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha