• جمعه / ۳۰ دی ۱۴۰۱ / ۰۰:۰۴
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401103020471
  • خبرنگار : 50310

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خبر داد:

میزبانی لرستان از سه رویداد بزرگ فجر

میزبانی لرستان از سه رویداد بزرگ فجر

ایسنا/لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: در دهه فجر امسال و بهمن ماه استان میزبان رویداد بزرگ فیلم، موسیقی و جشنواره هنرهای تجسمی فجر خواهد بود.

منصور احمدی بیست و نهم دی ماه در جلسه شورای اداری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان که با محوریت برنامه‌های دهه مبارک فجر در سالن شهید حیدریان این اداره‌کل برگزار شد، با بیان اینکه امروزه در کشور شاهد پیشرفت‌های بسیاری در همه زمینه‌ها هستیم، اظهار کرد: رمز پیروزی انقلاب انگیزه الهی و وحدت بوده و دهه مبارک فجر از ایام‌ بسیار مهمی است که باید اهمیت آن بیش از پیش تبیین شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های مختلفی در شهرهای استان با اولویت مناطق محروم در نظر گرفته شده است، افزود: امسال در چهل و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر برای هشتمین سال متوالی با هدف نشاط‌ آفرینی در جامعه میزبان جشنواره فیلم فجر خواهیم بود که همواره با استقبال بسیار خوب دوستداران سینما، فیلم‌سازان و هنرجویان سینمایی لرستان مواجه شده است.

احمدی در ادامه از برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی فجر طی بهمن ماه سال جاری در لرستان خبر داد و افزود: آثار راه یافته در شهرستان‌ها به استان در این جشنواره در قالب نمایشگاه‌های مختلف در معرض دید علاقه‌مندان به رشته‌های مختلف تجسمی در استان قرار خواهد گرفت و از آثار برتر تقدیر به عمل خواهد آمد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان همچنین به میزبانی از سی‌ و هشتمین جشنواره موسیقی فجر اشاره کرد و افزود: امیدواریم با برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری در سطح ملی و استانی شاهد شکوفایی هر چه بیشتر فرهنگ و هنر استان باشیم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود مبحث بنیان خانواده را در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان را از رویکردهای اصلی در این اداره برشمرد و افزود: با توجه به اینکه با بجران جدی جمعیت و رکود جمعیت در کشور مواجه هستیم، براساس رسالت‌ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، راهبردها و سیاست‌های فرهنگی باید در ارتقای تولید موالید باشد و محتواسازی و پیوست محتوایی در این زمینه را سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهیم.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به اینکه دشمنان مبانی اعتقادی با رویکرد عفاف و حجاب را مورد هجمه قرار داده‌اند، افزود: توجه ویژه به حوزه عفاف و حجاب در همه برنامه‌های فرهنگی و هنری باید مد نظر قرار گیرد.

براساس این گزارش در این جلسه هر یک از رؤسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های استان به بیان دغدغه‌ها و مسائل شهرستان‌ خود با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان پرداختند و برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های لازم جهت هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن دهه مبارک فجر در استان صورت گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha