• چهارشنبه / ۲۸ دی ۱۴۰۱ / ۰۸:۵۷
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1401102819130
  • خبرنگار : 71610

نتانیاهو: ویدیوی قسام درباره «منگیستو» تاییدیه دیگری بود از آنچه همیشه می‌دانستیم

نتانیاهو: ویدیوی قسام درباره «منگیستو» تاییدیه دیگری بود از آنچه همیشه می‌دانستیم

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی نسبت به ویدئوی منتشر شده اسیر اسرائیلی توسط گردان‌های شهید عز الدین قسام شاخه نظامی حماس واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه رأی الیوم، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در این باره اظهار کرد که با ویدئوی منتشر شده از «آورا آوراهام منگیستو»، اسیر صهیونیست در غزه توسط گردان‌های قسام اطمینان یافته است که وی زنده است.

نتانیاهو همچنین گفت که مسؤولیت سلامتی منگیستو بر عهده حماس است و وضعیت سلامتی وی چندان خوب نیست.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جریان یک بازدید میدانی از مقر سازمان اطلاعات و امنیت داخلی (شاباک) در شمال کرانه باختری در این باره افزود: دیروز ما تاییدیه دیگری از آنچه همیشه می‌دانستیم دریافت کردیم و آن تاییدیه این است که منگیستو زنده است"

وی تاکید کرد که اسرائیل برای بازگرداندن منگیستو و دیگر اسرا و صهیونیست‌های مفقود شده تلاش خواهد کرد.

دفتر نتانیاهو نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد که وی در جریان این بازدید که به همراه رونن بار، رئیس شاباک انجام شد نشستی را با مقامات سازمان اطلاعات و امنیت داخلی اسرائیل برگزار کرد.

در این بیانیه آمده است که نتانیاهو در جریان جزئیات اطلاعاتی و عملیاتی فعالیت‌های شاباک در همه بخش‌ها و فعالیت‌های تهاجمی آن برای خنثی کردن عملیات‌های فلسطینی‌ها در کرانه باختری قرار گرفت.

نتانیاهو درحالی گفته است که با دیدن این ویدئو از زنده بودن منگیستو اطمینان حاصل کرده است که کابینه تحت رهبری وی روز گذشته برای کاهش فشارها در راستای تبادل اسرا با جنبش حماس اعلام کرده بود هویت فرد حاضر در ویدئوی منتشر شده توسط گردان‌های قسام، تایید نشده و درحال صحت سنجی این ویدئو است.

گردان‌های القسام دوشنبه شب پیام تصویری منگیستو سرباز اسیر اسرائیلی در غزه را منتشر کرد تا کذب ادعاهای آویو کوخاوی رئیس سابق ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی و دروغگویی‌های او و دولت پیشین به اسرائیلی‌ها در مورد نظامیان اسیر اسرائیلی در غزه و دستاوردهای دروغین آنان را ثابت کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha