• سه‌شنبه / ۲۷ دی ۱۴۰۱ / ۱۳:۲۰
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1401102718607
  • خبرنگار : 50126

در نشست شورای برنامه‌ریزی استان اعلام شد

سکونتگاه‌های غیر رسمی ایلام از اعتبارات محرومیت‌زدایی بهره‌مند می‌شوند

سکونتگاه‌های غیر رسمی ایلام از اعتبارات محرومیت‌زدایی بهره‌مند می‌شوند

ایسنا/ایلام در نشست شورای برنامه‌ریزی استان ایلام جمعیت سکونت‌گاه‌های غیررسمی استان ۹.۶ درصد جمعیت استان ایلام اعلام و مقرر شد در اعتبارات محرومیت زدایی این مناطق نیز دیده شوند.

دکتر «حسن بهرام‌نیا» امروز سه شنبه ۲۷ دی در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان با تاکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی برای تکمیل سامانه ژئوپورتال داده مکانی با سازمان مدیریت و برنامه همکاری کنند و ظرف یک ماه باید اطلاعات در خواستی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان را ارسال کنند، اظهار کرد: تکمیل این سامانه و اتصال دستگاه‌های اجرایی به سامانه ژئو پورتال می‌تواند بسیار برای سرمایه‌گذاری و دیگر برنامه‌ریزی‌ها در استان موثر باشد.

وی با تاکید بر تسریع در تکمیل طرح آمایش سرزمین ایلام، ادامه داد: در صورت تکمیل طرح آمایش سرزمین ایلام سرمایه‌گذاری در استان تسهیل می‌شود و شاهد رشد سرمایه‌گذاری در استان خواهیم بود.

استاندار ایلام گفت: باید بصورت مقطعی از مناطق حاشیه ای شهر ایلام بازدید و مشخص شود چه میزان خدمات ارایه شده و چه خدماتی لازم است انجام شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر مولد سازی دارایی ها و اموال دستگاه های اجرایی استان، گفت:  فروش اموال مازاد دستگاه‌های اجرایی یک تکلیف و قانون است و هر مدیری در این راستا به وظایف خود عمل کند ترک فعل محسوب و طبق قانون  با وی برخورد می شود.

استاندار ایلام تاکید کرد: پیشنهادات کارگروه زیربنایی، عمران روستایی، عشایری شهری آمایش سرزمین با رعایت کلیه قوانین و مقررات جاری تصویب شود.

در این نشست مقرر شد تمامی طرح های پژوهشی در استان  براساس برنامه های هفتم توسعه تدوین و این طرح ها باید  به ارزش افزوده و بهره وری در استان منجر شود، همچنین در این نشست جمعیت سکونتگاههای غیر رسمی استان که ۱۶ سکونتگاههای غیر رسمی معادل ۹.۶ درصد جمعیت استان در سرشماری لحاظ و مقرر شد در اعتبارات محرومیت زدایی برای این مناطق اعتبار منظور شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha