• شنبه / ۲۴ دی ۱۴۰۱ / ۱۶:۴۲
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401102416413
  • خبرنگار : 50416

امتیاز مرحله دوم مسابقات لیگ دسته سوم کشور برای تیم "سردار زند" ملایر خریداری می‌شود

امتیاز مرحله دوم مسابقات لیگ دسته سوم کشور برای تیم "سردار زند" ملایر خریداری می‌شود

ایسنا/همدان مدیرعامل باشگاه سردار زند ملایر از خرید امتیاز مرحله دوم مسابقات لیگ دسته سوم کشور برای این تیم خبر داد و گفت: در حال عقد قرارداد برای خرید این امتیاز هستیم تا در مرحله دوم مسابقات لیگ دسته سوم کشور حضور داشته باشیم.

مجید حیدری شنبه ۲۴ دی‌ماه در جمع بازیکنان و کادر فنی تیم "سردار زند ملایر" و چند تن از فعالان بخش خصوصی، برخی مدیران ادارات و نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه پس از سالیان سال ملایر صاحب یک باشگاه بروز شده است، افزود: تیم سردار زند یک تیم مردمی است که در سال اول برای نخستین بار وارد لیگ کشوری شد اما با بدشانسی نتوانست به مرحله دوم مسابقات صعود کند.

وی با تاکید بر اینکه فوتبال یک صنعت پولساز است، مطرح کرد: تیم سردار زند ملایر می تواند آورده های بسیاری برای شهرستان داشته باشد.

حیدری خواستار حمایت مسئولان، ادارات و مردم از این تیم شد و افزود: نتایج خوب و درخشان تیم سردار زند ملایر حاصل تلاش شبانه روزی یک مجموعه است.

وی همچنین خواستار حمایت مسئولان و خیرین از تیم سردار زند شد و گفت: به طور حتم عواید این تیم برای مردم و جوانان شهر است پس امیدواریم هر کس در حد توان خود و در هر حوزه ای که می تواند، از این جوانان که به صورت شبانه روزی برای حفظ اعتبار شهرستان تلاش می کنند، حمایت کند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه ۴۰ میلیون نفر به صورت مستقیم با دو باشگاه ورزشی پرسپولیس و استقلال ارتباط دارند، گفت: امروز فوتبال تبدیل به یک صنعت فراگیر تبدیل شده و تقویت آن برای مراقبت فرزندانمان از آسیب های اجتماعی، اعتیاد و بیماری ها ضروری است.

حجت الاسلام احد آزادیخواه با تاکید بر ضرورت تقویت زیرساخت های باشگاه فرهنگی ورزشی "سردار زند" ملایر از صاحبان واحدهای صنعتی و صنعتگران خواست در حد توان خود از این باشگاه حمایت کرده و کنار بازیکنان باشند.

آزادیخواه همچنین با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت ادارات در این زمینه، گفت: دستگاه های اجرایی عمومی و غیردولتی نیز در حد توان خود از باشگاه حمایت کنند.

وی به اهمیت تبلیغات، نقش رسانه و استفاده از رسانه های مکتوب و مجازی برای حمایت از تیم سردار زند ملایر اشاره و خاطرنشان کرد: باید به نحو مطلوب از این بستر ایجاد شده برای نجات جوانان و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در شهرستان استفاده کرد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بنده ورزش را با تمام مختصاتش یک اقدام غیرتمندانه می دانم، قول داد همانند گذشته از این تیم حمایت کند.

امتیاز مرحله دوم مسابقات لیگ دسته سوم کشور برای تیم "سردار زند" ملایر خریداری می‌شود

رئیس هیات فوتبال شهرستان ملایر نیز با اشاره به پیگیری های سه ساله برای ایجاد باشگاه فرهنگی ورزشی "سردار زند" ملایر مطرح کرد: تیم فوتبال سردار زند ملایر، شور و نشاط خوبی بین جوانان شهرستان ایجاد کرده است.

مهدی یوسف‌وند با بیان اینکه ما یک قله به نام سردار زند در ملایر داریم، گفت: در حال حاضر یک کودک شش ساله هم علاقمند است که لباس تیم سردار زند را بپوشد.

یوسف‌وند سرمربی تیم را از بهترین سرمربیان حال حاضر کشور دانست و افزود: به جرات می‌توان گفت تیم سردار زند ملایر تیم اخلاق لیگ دسته سه کشور است.

وی خواستار حمایت همه جانبه مسئولان شهرستان از این تیم شد و ادامه داد: این نهال با حمایت مسئولان، درخت تنومندی خواهد شد که همه جوانان شهر زیر سایه آن از ثمراتش بهره مند می شوند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر نیز با تاکید بر ضرورت حمایت دولت از حوزه ورزش همگانی گفت: این حمایت ها ظرف دو سه سال گذشته بسیار اندک بوده و اعتبارات حوزه ورزش همگانی بسیار اندک است.

حمیدرضا سپهری‌نیا فعالیت باشگاه سردار زند در حوزه ورزش قهرمانی شهرستان را برای تقویت روحیه و ایجاد نشاط بین جوانان شهرستان ضروری دانست و افزود: امروز به همت سرمربی و اعضای تیم سردار زند ملایر، شاهد نتایج خوب این تیم بودیم.

سپهری‌نیا با بیان اینکه صعود این تیم خیلی قطعی نیست اما ماندن تیم در لیگ سه قطعی است، ادامه داد:  این تیم نیازمند حمایت است  تا بتواند نشاط و شادابی به جوانان تزریق کند.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم برای حمایت از این تیم، برخی شرکت های شهرستان، مسئولان و نماینده مبلغ بیش از ۴۰۰ میلیون تومان کمک کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha