• جمعه / ۲۳ دی ۱۴۰۱ / ۱۲:۱۸
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401102315406
  • خبرنگار : 50037

برگزاری ۲۰ عنوان برنامه شاخص فرهنگی ویژه هفته زن در اسدآباد

برگزاری ۲۰ عنوان برنامه شاخص فرهنگی ویژه هفته زن در اسدآباد

ایسنا/همدان رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد از برگزاری ۲۰ عنوان برنامه شاخص فرهنگی ویژه هفته زن به مناسبت ولادت با سعادت فاطمه زهرا (س) در این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین روح‌الله رستمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: جشن های مختلفی در حال حاضر در مساجد و هیات مذهبی توسط کانون مداحان شورای هیئات مذهبی و ستاد نهضت پیشرفت بانوان شهرستان در حال اجراست که محوریت محتوایی تمامی این برنامه ها عفاف و حجاب و جایگاه زن در مکتب اسلام ناب و سلامت خانواده و جوانی جمعیت، فرزندآوری و سبک زندگی فاطمی است.

وی افزود: برگزاری جشن ویژه بانوان با همکاری دستگاه‌های فرهنگی در محل سالن ارشاد، جلسات مشاوره و کارگاه خانواده در هیات مذهبی و خانه های قرآنی، برگزاری مسابقه "بهترین خاطره من با مادرم" توسط ستاد نهضت پیشرفت بانوان شهرستان، معرفی کتاب "مثبت ۳" توسط ستاد نهضت پیشرفت بانوان، اهدای هدایا به مادران دارای سه و چهار فرزند در بین خانواده‌های جوان(توسط شبکه تبلیغ )، اهدای هدیه به دختران با نام فاطمه و زهرا در جلسات متعدد مساجد و هیات مذهبی و فعالیت کمیته حرف آورد و رفیقانه از جمله برنامه‌های فرهنگی متنوع در حال اجرای شهرستان به مناسبت ولادت با سعادت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت هفته زن می‌توان برشمرد.

رستمی همچنین از برپایی ایستگاه صلواتی "خانه مادری" در شهر اسدآباد خبر داد و تصریح کرد: ایستگاه صلواتی "خانه مادری" با هدف آشنا کردن جوانان و نوجوانان با شخصیت حضرت زهرا(س) و اهمیت نقش مادری در خانه و خانواده و تبیین جایگاه معرفتی و سیره حضرت زهرا(س) در میدان امام(ره) این شهرستان برپاست.

وی با بیان اینکه با توجه به اهمیت جایگاه، منزلت دختران و بانوان در حوزه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در نظام اسلامی، تمامی برنامه ریزی برای این جشن بزرگ به عهده دختران و بانوان فعال فرهنگی و اجتماعی شهرستان است، خاطرنشان کرد: حضرت زهرا(س) الگوی علمی و عملی زن مسلمان است و باید برنامه‌های ویژه این مناسبت باشکوه برگزار شود.

رستمی همچنین بیان کرد: امروز زن مسلمان و حجاب، چالشی عظیم برای غرب و استکبار جهانی است و نظام سلطه برای مبارزه با قدرت و نفوذ جمهوری اسلامی در جهان به‌دنبال تضعیف جایگاه زن و خدشه‌دار کردن هویت زن مسلمان و ایرانی است که همواره در این مسیر شکست خورده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha