• پنجشنبه / ۲۲ دی ۱۴۰۱ / ۱۸:۵۷
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1401102215160
  • خبرنگار : 50589

پیشکسوت تیم فوتبال تراکتور؛

تراکتور مستحق شکست نبود/ تصمیم داور ورق را به نفع استقلال برگرداند!

تراکتور مستحق شکست نبود/ تصمیم داور ورق را به نفع استقلال برگرداند!

ایسنا/آذربایجان شرقی پیشکسوت تراکتور معتقد است، این تیم برابر استقلال مستحق شکست نبوده و تصمیم داور مبنی بر اعلام پنالتی به سود میزبان، تراکتور را متزلزل کرده است.

کاظم محمودی پس از شکست تراکتور برابر استقلال در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: دیدار دوتیم تراکتور و استقلال همواره از جذابیت و هیجان خاصی برخوردار بوده است و با توجه به پیروزی هفته گذشته شاگردان پاکو خمز مقابل آبی‌پوشان پایتخت و باتوجه به نزدیک‌تر شدن سرمربی استقلال به درب خروجی این باشگاه و وضعیت بحرانی این تیم باعث شده‌ بود که استقلالی‌ها به چیزی جز برد در این بازی فکر نکنند و تراکتور نیز که به‌دنبال تکرار پیروزی هفته گذشته‌اش بود با انگیزه‌ای مضاعف پا میدان گذاشت تا شاهد دیداری نزدیک و می‌توان گفت مهیج در زمین بازی باشیم.

وی ادامه داد: به‌نظرم تراکتور بازی هدفمندی را در این بازی ارائه داد و دریافت گل اول از روی نقطه پنالتی باعث برهم ریختن تمرکز این تیم شد و معتقدم که دومین پنالتی اعلام شده به نفع استقلال در این بازی بسیار مشکوک بوده و فکر نمی‌کنم هیچ یک از کارشناسان داوری در این صحنه با "کوپال ناظمی" موافق باشند.

سرپرست سابق تراکتور در رابطه با غیبت محمد عباس‌زاده در این بازی افزود: مطمئناً عدم حضور مهاجمی مانند عباس‌زاده باعث تزلزل در تراکتور شده است که به نظرم این موضوع از سوی سرمربی تیم با استفاده از محمد قنبری و همچنین رضا اسدی به خوبی مدیریت شد، اما بدون شک می‌توان گفت با توجه به اینکه محمد عباس‌زاده یک گلزن بالفطره محسوب می‌شود نبودش در خط حمله کار، تراکتور را در زمین با دشواری روبه‌رو می‌کند.

این کارشناس فوتبال متذکر شد: در رابطه با اولویت جذب بازیکن در پنجره نیم‌فصل برای تراکتور اظهار داشت: به عقیده بنده خرید یک مهاجم نوک در کنار عباس‌زاده، یک وینگر در کنار ریکاردو آلوز، جذب حداقل یک دفاع وسط و همچنین خرید یک دروازه‌بان در کنار اخباری برای تراکتور واجب و ضروری است.

پیشکسوت تیم تراکتور در پایان خاطر نشان کرد: تراکتور در مقابل استقلال با ارائه نمایشی روان بازی شناوری را در زمین چمن ورزشگاه آزادی به نمایش گذاشت و به نظرم شاگردان پاکو خمز به هیچ وجه مستحق شکست در این بازی نبودند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha