• پنجشنبه / ۲۲ دی ۱۴۰۱ / ۰۹:۴۵
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401102214841
  • خبرنگار : 50175

نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

فعالیت‌ در موضوع معارف اسلامی برگرفته از آموزه‌های حضرات معصومین است

فعالیت‌ در موضوع معارف اسلامی برگرفته از آموزه‌های حضرات معصومین است

ایسنا/لرستان نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: فعالیت‌های پژوهشی و آموزشی در موضوع معارف اسلامی برگرفته از آموزه‌های حضرات معصومین است.

حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی در جلسه هماهنگی دوازدهمین همایش ملی سیره علوی که ۲۱ دی‌ماه که در دفتر امام‌جمعه خرم‌آباد برگزار شد، ضمن تشکر و تقدیر از زحمات بی‌شائبه دست‌اندرکاران برگزاری همایش ملی سیره علوی، اظهار کرد: انجام فعالیت‌های پژوهشی و آموزشی در موضوع معارف اسلامی که از سرچشمه معارف اهل‌بیت علیهم‌السلام نشأت می‌گیرد و برگرفته از آموزه‌های حضرات معصومین بوده از افتخارات ما است.

وی ضمن ابراز خرسندی از برگزاری یازده دوره از همایش سیره علوی در استان، افزود: اینکه مراکز علمی و دانشگاه‌های استان ما هرساله میزبانی این همایش ملی و بین‌المللی را دارند و به همین سبب نخبگان، محققین، اساتید و دانشجویان با نگاه ویژه‌ به منویات و سیره علمی ‌و عملی حضرت امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام می‌پردازند توفیقی الهی و حقیقتاً باعث خرسندی است.

رضا عزتی، رئیس بنیاد بین‌المللی غدیر نیز اظهار کرد: یکی دیگر از اهداف ما تحقیق و پژوهش در راستای شعار سال و جهاد تبیین بوده که جزء منویات رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی است که این خود باعث معرفت و بصیرت افزایی در لایه‌های مختلف جامعه و در ادامه افزایش بصیرت عموم مردم است.

وی تصریح کرد: بحمدالله در همایش سال جاری توجه خاصی به موضوع بسیار مهم جهاد تبیین و شعار سال شده است؛ با توجه به موضوعات همایش از جمله مبحث حجاب و عفاف، مبارزه با فساد اقتصادی، مبارزه با گران‌فروشی و سایر مسائل مربوط به جامعه کنونی از دیدگاه و منظر امام علی علیه‌السلام، مقالات بسیار خوبی ارسال شده است.

رئیس بنیاد بین‌المللی غدیر خاطرنشان کرد: امید است با یاری خداوند متعال با برگزاری این همایش که در ۱۳ بهمن‌ماه سال جاری و به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد برگزار می‌شود تمام اهداف همایش محقق شود و مورد توجه حضرت امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام قرار بگیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha