• شنبه / ۱۷ دی ۱۴۰۱ / ۱۴:۰۵
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1401101710837
  • خبرنگار : 50534

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری زنجان تاکید کرد

برگزاری دوره‌های ضمن خدمت با کیفیت بالا توسط جهاددانشگاهی زنجان

برگزاری دوره‌های ضمن خدمت با کیفیت بالا توسط جهاددانشگاهی زنجان

ایسنا/زنجان مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری زنجان گفت: خوشبختانه امسال سطح کیفی دوره‌های ضمن خدمت کارکنان شهرداری زنجان که توسط جهاددانشگاهی برگزار می‌شود، بسیار بالا بوده است.

سعید خلجی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های مدیریت شهری در استان زنجان، کارآمدسازی و توانمندسازی نیروهای شاغل در شهرداری است، اظهار کرد: در سطح استان این موضوع را شاهد بودیم که کارکنان شهرداری در برخی مواقع آشنایی کامل به قوانین و مقررات نداشته و یا اینکه این آگاهی در سطح مطلوبی نبوده است.

وی ادامه داد: به همین خاطر امسال از امکانات و ظرفیت‌های جهاددانشگاهی زنجان برای برگزاری دوره‌های ضمن خدمت کارکنان شهرداری زنجان بهره‌مند شدیم که این بهره‌مندی با بررسی سطح علمی اساتیدی که قرار شد آموزش‌های مذکور را در کلاس‌ها عهده‌دار شوند، همراه بود.

این مسئول با تاکید بر اینکه تلاش کردیم برگزاری اکثر این دوره‌ها به صورت حضوری باشد، افزود: این تاکید از آن جهت بود که معتقدیم اثربخشی دوره‌ها به صورت حضوری بیشتر خواهد بود و امیدواریم بتوانیم تا پایان امسال بیش از ۶۰ ساعت برای همه کارکنان شهرداری‌های استان، آموزش‌های مذکور را به صورت حضوری و ۴۰ ساعت به صورت مجازی برگزار کنیم.

خلجی از تشکیل کمیته‌ای در خصوص نظارت بر فرآیند آموزش شهرداری‌ها خبر داد و یادآور شد: به همین خاطر از همه شهرداری‌های استان انتظار داریم زمینه حضور نیروهای‌شان را در این دوره‌ها فراهم کنند و تاکید ما برای استفاده از این دوره‌ها به صورت حضوری است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری زنجان، تصریح کرد: علاوه بر این طبق برنامه مصوب شده، قرار است تا پایان امسال آزمونی از کارکنانی که دوره‌های مذکور را پشت سر گذاشته‌اند، انجام شود؛ به همین خاطر این دوره‌ها در سوابق آموزشی کارکنانی که نمره قبولی را در آزمون نهایی اخذ کنند، ثبت خواهد شد.

وی ضمن قدردانی از مدیران و کارشناسان حوزه آموزش جهاددانشگاهی به دلیل برگزاری مستمر دوره‌ها چه به صورت حضوری و چه به صورت مجازی، خاطرنشان کرد: معتقدیم امسال سطح کیفی برگزاری دوره‌های ضمن خدمت کارکنان شهرداری زنجان بسیار بالا رفته است، به همین خاطر مقرر شده با برگزاری آزمون نهایی، این عملکرد را بسنجیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha