• شنبه / ۱۷ دی ۱۴۰۱ / ۰۹:۵۵
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401101710494
  • منبع : نمایندگی همدان

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان تأکید کرد

ضرورت شناسایی مستعدین حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ و المپیک ۲۰۲۴

ضرورت شناسایی مستعدین حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ و المپیک ۲۰۲۴

ایسنا/همدان مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: مسابقات بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ و المپیک ۲۰۲۴ را در پیش داریم و ضرورت دارد هیأت های ورزشی که بازیکنانشان مستعد حضور در این رقابت‌ها هستند با دقت و سرعتی بالا ورزشکاران مستعد و توانمند خود در این زمینه را شناسایی و به اداره کل ورزش و جوانان استان معرفی کنند تا از بهترین امکانات برای آماده‌سازی و بالا بردن شانس این افراد برای حضور در رقابت‌های آسیایی و المپیک استفاده کنیم.

علی حقیقی در نشست با رؤسا و نواب رئیس هیأت های ورزشی استان همدان، با اشاره به اینکه هیأت های ورزشی استان با وجود مشکلات فراوان مالی و اقتصادی همیشه سعی کرده‌اند بازیکنان و تیم‌هایشان در مسابقات مختلف کشور سربلند باشند، اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن مسابقات بازی های آسیایی ۲۰۲۳ و المپیک ۲۰۲۴ باید هیأت های ورزشی به دنبال شناسایی مستعدین حضور در این رقابت ها و معرفی این افراد به اداره کل ورزش و جوانان باشند.

وی با تأکید بر اینکه حمایت از قهرمانان ورزشی در اولویت برنامه‌های اجرایی دستگاه ورزش استان است، افزود: حمایت از قهرمانان را وظیفه خود می‌دانیم و بر این اساس هر آنچه برابر قوانین و مقررات است، برای قهرمانان مسابقات مهم بین‌المللی اعم از جهانی و آسیایی انجام می‌دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان خاطرنشان کرد: قهرمانان بین‌المللی مشمول طرح حمایت خاص هستند و زمینه‌های لازم برای آماده‌سازی مطلوب آنها در راستای تداوم افتخارآفرینی‌ها در سطح استان مهیا است. قهرمانان و مدال آوران ورزشی هیچ گاه تنها نخواهند بود و اداره کل ورزش و جوانان استان به صورت مستمر پیگیر امور آنها است.

حقیقی در پایان خواستار پیگیری رؤسا برای اجرای برنامه هیأت‌ها در شش ماهه دوم سال براساس تقویم ورزشی فدراسیون‌ها شد و گفت: استان همدان در المپیاد استعداهای برتر امسال عملکرد قابل قبولی داشت و نیاز است برای بهبود وضعیت استان در مسابقات سال آینده، هیأت های ورزشی از امروز برنامه‌ریزی‌های لازم را صورت دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha