• پنجشنبه / ۱۵ دی ۱۴۰۱ / ۱۵:۱۷
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401101509807
  • خبرنگار : 50039

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی:

دشمن با جنگ تبلیغاتی به جان نظام افتاده است

دشمن با جنگ تبلیغاتی به جان نظام افتاده است

ایسنا/گلستان رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه دشمن با جنگ تبلیغاتی به جان نظام مقدس جمهوری اسلامی افتاده است، گفت: باید در این ایام زمینه را برای حضور افراد مشتقاق‌ مشارکت در اعتکاف فراهم کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی صبح امروز پنج‌شنبه ۱۵ دی‌ماه ۱۴۰۱ از طریق وبینار در اولین نشست منطقه‌ای نمایندگان مردمی اعتکاف و مدیران‌کل سازمان تبلیغات اسلامی ۱۱ منطقه شرق و شمال شرق کشور که در سالن اجلاس سازمان همیاری شهرداری‌های استان گلستان برگزار شد، اظهار کرد: به کلیه مدیران استانی ابلاغ و تکلیف شده است تا امسال جدی، محکم و قدرتمند از مجموعه‌های مردمی پشتیبانی کنند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه هویت مردمی برنامه اعتکاف در سطح کشور در حال تقویت است، ادامه داد: سازمان تبلیغات اسلامی خود را موظف به حمایت همه جانبه از این رویداد مهم می‌داند.

وی با اشاره به اینکه افرادی که در حوزه رسانه‌ای و هنری سازمان تبلیغات اسلامی فعال هستند موظف به حمایت مؤثر از این رویداد معنوی شده‌اند، افزود: هر چند بضاعت های سازمان محدود است ولی تلاش شده تا شاهد کوتاهی در هیچ بخش نباشیم.

دشمن با جنگ تبلیغاتی به جان نظام افتاده/ لزوم ورود جامعه معتکف به جهاد تبیین

حجت الاسلام والمسلمین قمی با تأکید بر اینکه دشمن با جنگ تبلیغاتی به جان نظام مقدس جمهوری اسلامی افتاده و در این ایامی که شرایط سختی را پشت سر می‌گذاریم اهمیت جهاد تبیین بیشتر دیده می‌شود، خاطرنشان کرد: باید زمینه را برای حضور افراد مشتقاق‌تر مشارکت در اعتکاف فراهم کنیم زیرا جامعه مذهبی و دلسوز بیش از بقیه افراد جامعه مخاطب دعوت و فرمان فریضه جهاد تبیین مقام معظم رهبری هستند.

وی در ادامه از کسب نور و معرفت در فضای معنوی اعتکاف سخن گفت و توضیح داد: می‌توان در این ایامی که دشمن با جنگ روانی و تبلیغاتی در تلاش برای ایجاد دلسردی مردم نسبت به نظام و انقلاب است، از افرادی که اهلیت‌های علمی و فکری دارند برای تجهیز فکری، معرفتی و نگرشی جامعه استفاده کرد.

حجت الاسلام والمسلمین قمی ورود جامعه معتکف بر عرصه جنگ روایت‌ها و جهاد تبیین را از الزامات برشمرد و تصریح کرد: تشخیص این مسأله که به عنوان پیشنهاد مطرح است با متولیان دینی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha