• چهارشنبه / ۱۴ دی ۱۴۰۱ / ۰۹:۰۳
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1401101408636
  • منبع : شهرداری تهران

استقبال شهرداری از ورود بخش خصوصی به چرخه فعالیت مراکز معاینه فنی خودروهای تهران

استقبال شهرداری از ورود بخش خصوصی به چرخه فعالیت مراکز معاینه فنی خودروهای تهران

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: ایجاد فضای واقعی رقابت برای حضور بخش خصوصی در شبکه تأمین تجهیزات و چرخه فعالیت مراکز معاینه فنی می‌تواند هم برکات خیر برای شهر و شهروندان داشته باشد و هم هزینه‌های شهرداری تهران را کاهش دهد.

به گزارش ایسنا، جلال بهرامی، معاون شهردار تهران در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران، بر تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به شهروندان، تأکید کرد و گفت: باید از حضور بخش خصوصی در شبکه تأمین تجهیزات و چرخه فعالیت مراکز معاینه فنی استقبال کنیم.


بهرامی، ضمن قدردانی از زحمات سید رضا مفیدی، مدیرعامل سابق ستاد معاینه فنی و آرزوی عاقبت به‌خیری برای وی، افزود: جابه‌جایی مدیران به علت سوء مدیریت یا نقصان در عملکرد نبوده و تلاش می‌شود از حضور و توانایی مدیران در دیگر حوزه‌های مدیریت شهری به نحو شایسته استفاده شود.

وی استماع نظرات و تکریم مدیران و کارکنان را یک اولویت برشمرد و گفت: مدیریت شهری تمام تلاش خود را در جهت رعایت حقوق همکاران این مجموعه به کار می‌گیرد و علاوه بر این، برای تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان باید از مشارکت بخش خصوصی استفاده شده و راه برای حضور این بخش در شبکه تأمین تجهیزات و چرخه فعالیت مراکز معاینه فنی هموار شود.

بهرامی با تأکید بر اهمیت خروج یک مجموعه از تک‌محصولی و تک‌خدماتی بودن و تعریف محصولات و خدمات جدید برای آن، افزود: ایجاد فضای واقعی رقابت برای حضور بخش خصوصی، می‌تواند هم آثار و برکات خیر برای شهر و شهروندان داشته باشد و هم هزینه‌های شهرداری تهران را کاهش دهد.

در ادامه این مراسم، شادی مالکی، مدیرعامل جدید ستاد معاینه فنی، مطالعه تاریخچه ستاد معاینه فنی را گویای تلاش اثربخش و موفق این مجموعه در راستای تحقق اهداف شهرداری تهران و حفظ جان و سلامت شهروندان دانست و گفت: بی‌شک، خدمت‌رسانی این مجموعه با همکاری و تعامل کارکنان آن و با احصای مسائل و مشکلات، توسعه زیرساخت‌ها، تکمیل و ساده‌سازی فرآیندها، افزایش ظرفیت پذیرش و توسعه کیفی خدمات با حمایت معاون شهردار تهران، قابل ارتقاست و امیدوارم گامی مؤثر در جهت تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به شهروندان برداریم.

بنا براعلام روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل ستاد معاینه فنی با حضور جلال بهرامی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران و جمعی از مدیران این معاونت در محل آن ستاد برگزار شد و شادی مالکی، حکم خود را به‌ عنوان مدیرعامل جدید این ستاد، دریافت کرد و از زحمات سید رضا مفیدی، مدیرعامل پیشین با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha