• سه‌شنبه / ۱۳ دی ۱۴۰۱ / ۱۳:۴۸
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401101308122
  • خبرنگار : 30188

آموزش تعمیرات نرم‌افزاری موبایل

آموزش تعمیرات نرم‌افزاری موبایل

فناوری و پیشرفت تکنولوژی همیشه نمی‌تواند بی‌نقص باشد. موبایل به عنوان یک دستگاه قابل حمل برای برقراری تماس صوتی و تصویری، وب‌گردی و غیره در انواع مختلفی وارد بازار شده است. مشکلات نرم‌افزاری موبایل زیاد بوده و نیاز است توسط یک تکنسین متخصص تعمیرات نرم‌افزاری موبایل تعمیر شود. 

به گزارش ایسنا به نقل از آموزشگاه فن‌آموزان، این ابزار الکترونیکی پیچیده ممکن است به دلایل متعددی خراب شده و عملکرد عادی خود را از دست بدهد. آموزش تعمیرات نرم افزاری موبایل و تعمیرات سخت افزاری موبایل دو دسته کلی دوره آموزش تعمیرات موبایل هستند.

چه از تلفن هوشمند با سیستم عامل اندروید یا iOS استفاده کنید، وقتی برای اولین بار آن را به خانه بیاورید، به راحتی کار می‌کند و ترکیبی عالی از عملکرد و قابلیت‌های منحصر به فرد را ارائه می‌دهد. با این حال، با گذشت زمان، شما شاهد یک عملکرد کند یا ضعیف خواهید بود. از آن جایی که بیشتر وقت شما صرف درگیر شدن با تلفن هوشمند یا تبلت شما می‌شود، زمانی که دستگاه کُند کار می‌کند بسیار خسته کننده است.

تعمیرات مشکلات نرم‌افزاری موبایل

تصور کنید می‌خواهید فوراً تماس بگیرید، اما نمی‌توانید. تماس‌های شما به دلیل یک مشکل ناشناخته به‌ طور ناگهانی قطع می‌شوند. شما سعی می‌کنید از لیست مخاطبین خود برای شخصی پیام ارسال کنید، اما متوجه می‌شوید که تمام مخاطبین شما از بین رفته‌اند.

آموزش تعمیرات موبایل

اولین موردی که یک تکنسین باید در مورد تعمیرات نرم‌افزاری موبایل بداند این است که بفهمد مشکل دستگاه چیست؟ با شناسایی مشکل گوشی، نوبت به ارائه راه‌حل‌های کاربردی می‌رسد. باید برای برطرف کردن مشکلات رایج نرم‌افزاری موبایل، ترفندهای سریع و مناسبی را به کار بگیرید تا اطمینان داشته باشید که خرابی به وجود آمده از بین خواهد رفت و از آسیب به قطعات دیگر موبایل جلوگیری می‌کند. دومین چیزی که یک تکنسین باید بداند این است که دستگاه تلفن همراه دارای چه نوع مارک، سیستم عامل و غیره است. نکته سوم این است که از ابزار تعمیر نرم افزاری موبایل پیشرفته برای تعمیر تلفن همراه استفاده نمایید.

آن چه در بالا ذکر کردیم نکات اصولی است که هر تکنسین باید قبل از انجام یا عیب‌یابی هرگونه مشکلی در رابطه با تعمیر نرم‌افزاری دستگاه‌های تلفن همراه بداند. با توجه به آمار بالای خرید و فروش موبایل واضح است که درصد استفاده از مدل‌های مختلف گوشی چه در داخل و چه در خارج از کشور رو به رشد است. با توجه به استفاده از قطعات مختلف مکانیکی و الکترونیکی در ساخت گوشی، به افراد و تکنسین‌های متخصصی نیاز داریم که بتواند با بررسی مشکلات آن‌ها، راه‌حل‌های اصولی و تضمین شده‌ای را ارائه کند و در سریع‌ترین زمان ممکن به تعمیرات نرم‌افزاری موبایل با کیفیت بالا بپردازد.

شغل تعمیرات نرم‌افزاری موبایل

بنابراین نتیجه می‌گیریم که شغل تعمیرات نرم‌افزاری موبایل به دلیل گسترش استفاده از مدل‌های مختلف گوشی اندروید، آیفون و شیائومی و تخصصی بودن راهکارهای تعمیرات آن، دارای بازار کار عالی و رو به رشدی می‌باشد. شما می‌توانید با یادگیری مباحث تخصصی تعمیرات نرم‌افزاری موبایل، در موقعیت‌های شغلی متفاوتی استخدام شده یا کسب‌وکار شخصی خود را راه‌اندازی نمایید. امروزه شغل تعمیرات نرم‌افزار موبایل یکی از مشاغل فنی محبوب بین افراد جوان محسوب می‌شود که به دلیل عدم نیاز به داشتن سرمایه بالا برای راه‌اندازی شغل و آسان بودن فرایند یادگیری، مسیر موفقیت و رسیدن به درآمد بالا نسبت به دیگر شغل‌های فنی کوتاه‌تر است. درآمد حرفه تعمیرات نرم‌افزار گوشی را نمی‌توان دقیق بیان کرد اما به نسبت عالی تخمین زده شده است.

تعمیرات نرم افزاری موبایل

برای ورود به شغل تعمیرات نرم‌افزاری موبایل لازم است در دوره‌های آموزشی صفر تا صد که به‌صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شوند، نام‌نویسی کرده و مهارت‌های عیب‌یابی، تعمیر و تعویض در مورد نرم‌افزار موبایل را از مقدماتی تا پیشرفته فرا بگیرید.

آموزشگاه تعمیرات موبایل فن‌آموزان در برگزاری دوره‌های آموزشی تعمیر تلفن‌های همراه هوشمند در تهران پیشگام است. دوره آموزش تعمیرات موبایل، تعمیر همه برندهای گوشی‌های موبایل و تبلت را برای سیستم‌های اندروید و iOS تحت پوشش قرار می‌دهد. این مرکز زیر نظر سازمان فنی و حرفه‌ای فعالیت کرده و با هدف اشتغال کارآموزان، این دوره را به‌صورت کاملا عملی در کارگاه‌های مجهز و پیشرفته تحت تدریس اساتید حرفه‌ای و باتجربه برگزار می‌کند. 

تعمیرات موبایل یک دوره کوتاه مدت است و هر کسی که به آن ملحق شود می‌تواند در کوتاه‌مدت به بازار کار این حرفه بپیوندد. بازار اشتغال صنعت تعمیر موبایل تقاضا و درآمد بالایی دارد. از این رو هر کسی که بخواهد شغلی با درآمد بالا داشته باشد،  می‌تواند به این دوره بپیوندد و پس از اتمام دوره آموزش تکنسین تعمیر تلفن همراه درآمد خود را تضمین کند.

از مزایای ثبت‌نام در کلاس آموزش تعمیرات نرم‌افزاری آموزشگاه فن‌آموزان می‌توان به پشتیبانی نامحدود، امکان بازآموزی رایگان، اختصاص یافتن خوابگاه به شرکت‌کنندگان ساکن شهرستان، موقعیت مکانی مناسب آموزشگاه، برگزاری دوره به‌صورت منعطف، حضوری و مجازی مطابق با شرایط کارآموز و شهریه مناسب اشاره کرد. برای ثبت نام حضوری در دوره تعمیرات نرم‌افزار موبایل آموزشگاه فن‌آموزان می‌توانید به آدرس تهران، خیابان جمهوری، بعد از تقاطع ولیعصر، بعد از فروشگاه رفاه، ساختمان اداری و تجاری 24، طبقه 6 مراجعه کرده یا به سایت الکترونیکی آموزشگاه به نشانی https://fanamoozan.com/ مراجعه نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha