• سه‌شنبه / ۱۳ دی ۱۴۰۱ / ۱۲:۰۱
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401101307933
  • منبع : نمایندگی سمنان

نماینده سمنان در مجلس:

مجلس تا اجرای کامل از طرح ملی تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری پشتیبانی می‌کند

مجلس تا اجرای کامل از طرح ملی تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری پشتیبانی می‌کند

ایسنا/سمنان نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اختصاص اعتبار ۵۰۰۰ میلیارد تومانی به طرح ملی تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری از سوی مجلس یازدهم گفت: مجلس تا اجرای کامل و جامع طرح تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری از این طرح ملی پشتیبانی می‌کند.

 دکتر عباس گلرو ۱۳دی‌ماه در بازدید از دانشگاه علوم پزشکی سمنان ضمن تقدیر از توجه وزیر بهداشت به حوزه سلامت استان سمنان، اظهار کرد: با توجه به وسعت و پراکندگی وسیع استان سمنان و لزوم خدمت‌رسانی به مردم استان در تمامی نقاط، این استان نیازمند توجه ویژه در بحث ارتقاء زیرساخت‌ها، امکانات و تجهیزات حوزه سلامت است.

وی ادامه داد: الحمدالله در این چند ساله شاهد پیشرفت‌های خوبی در حوزه سلامت استان سمنان بوده‌ایم و این نتیجه تلاش شبانه‌روزی مسئولین و کارکنان حوزه سلامت است.

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی مسئولان کشور، خادم مردم هستند و باید در جهت جلب رضایت مردم تلاش کنند. ارائه خدمات مطلوب سلامت محور یکی از مهمترین اولویت‌های اصول و اداره کشور است و خادمان این عرصه باید با همت دو چندان، در افزایش رضایتمندی و اعتماد مردم نسبت به نظام تلاش کنند.

وی افزود: در سه شهرستان سمنان، مهدیشهر و سرخه اقدامات مناسب و موثری در عرصه زیرساخت به ویژه بیمارستان مهدیشهر، بخش های اعصاب و روان، سرطان، سوختگی و اورژانس مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثرسمنان، توسعه مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی امیرالمومنین (ع)، مراکز دانش بنیان و پردیس سلامت انجام شده است و امیدوارم با اتمام برخی از پروژه های دردست احداث، مسیر توسعه زیرساخت‌های حوزه سلامت تکمیل شود.

دکتر گلرو بر همکاری همه جانبه با این دانشگاه برای حمایت از پیشرفت در حوزه سلامت تاکید کرد و گفت: الحمدالله در این چند ساله شاهد پیشرفت‌های خوبی در حوزه سلامت استان سمنان بوده ایم و این نتیجه تلاش شبانه روزی مسئولین حوزه سلامت است.

وی افزود: تعامل خوبی بین دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی وجود دارد و از هیچ‌گونه کمکی جهت توسعه بهداشت و درمان و افزایش سطح سلامتی مردم کوتاهی نخواهیم کرد.

وی ضمن قدردانی از خدمات شایسته مدافعان سلامت به ویژه در دوران شیوع کرونا ویروس، گفت: بیشترین حمایت، عنایت و توجه به کادر پرستاری از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به‌عمل آمده است و با دستور رهبری، قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری پس از سال‌ها مسکوت ماندن، اجرا شد و مجلس در بودجه امسال ، پنج هزار میلیارد تومان برای اجرای این طرح اختصاص داد .

وی تصریح کرد: مجلس تا اجرای کامل و جامع طرح تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری از این طرح کلی حمایت و پشتیبانی خواهد کرد.

نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس تصریح کرد: برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز وزارت بهداشت نیز حمایت خواهیم کرد تا شرایط بهتری برای کادر سلامت رقم خورد.

گلرو از پیگیری‌ها برای اخذ مجوز جذب ۲۰ هزار پرستار در سال قبل به عنوان یکی از تلاش‌های خود در این بخش نام برد و اظهار کرد: در حال حاضر خدمات ارزنده ای در حوزه سلامت در شهرستان‌های تحت‌پوشش علوم پزشکی استان ارائه می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha