• سه‌شنبه / ۱۳ دی ۱۴۰۱ / ۰۹:۴۲
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 1401101307732
  • خبرنگار : 71431

ترافیک امروز صبح تهران چگونه بود؟ / آمادگی پلیس برای ترافیک عصرگاهی

ترافیک امروز صبح تهران چگونه بود؟ / آمادگی پلیس برای ترافیک عصرگاهی
عکس تزئینی است

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ وضعیت ترافیک صبحگاهی در معابر پایتخت را تشریح کرد و از آمادگی پلیس راهور برای مدیریت ترافیک عصرگاهی خبرداد.

سرهنگ علی اصغر شریفی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت ترافیکی معابر پایتخت در صبح امروز گفت: رصد انجام شده در مرکز هوشمند کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ و نیز گزارش‌های دریافتی از ماموران پلیس راهور مستقر در معابر، ترافیک صبحگاهی در پایتخت از حوالی ساعت هفت صبح آغاز شده و تا حدود ساعت هشت به اوج خود رسید. البته با توجه به غیرحضوری شدن مدارس و برخی مراکز آموزشی حجم ترافیک صبحگاهی اندکی کاهش هم داشت و ما در معابری که مدارس و مراکز آموزشی در آن قرار دارد، شاهد تردد روان بودیم.

وی درباره بزرگراه‌های پرتردد در سطح شهر تهران گفت:در بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از جنت آباد، بزرگراه شهید حکیم درمسیر غرب به شرق از تقاطع بزرگراه شهید ستاری، بزرگراه شیخ فضل الله نوری در مسیر غرب به شرق از تقاطع بزرگراه محمدعلی جناح و مسیر غرب به شرق بزرگراه جلال آل احمد از پل آزمایش ترافیک پرحجم بود.

شریفی با بیان اینکه در بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از میدان نوبنیاد ترافیک پرحجم بود، گفت: همچنین در مسیر غرب به شرق بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از تقاطع بزرگراه شهید ستاری، بزرگراه شهید سلیمانی در مسیر شرق به غرب از قبل از  پل بزرگراه شهید صیادشیرازی،   مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید چمران حدفاصل بزرگراه‌های حکیم تا همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گلها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر و آزادگان نیز وضعیت مشابه گزارش شده است.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه در مسیر جنوب به به شمال بزرگراه شهید نواب صفوی از انتهای بزرگراه چراغی تا ورودی تونل توحید نیز شاهد ترافیک سنگین صبحگاهی بودیم، گفت: ترافیک در بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از تقاطع بزرگراه شهید صیاد شیرازی، بزرگراه شهید بابایی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، بزرگراه یادگار امام(ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست نیز شاهد ترافیکی پرحجم صبحگاهی بودیم.

شریفی افزود: در خیابان آزادی در مسیرغرب به شرق از تقاطع شهیدان، خیابان جانبازان از میدان امام رضا(ع)، مقاطعی از خیابان ستارخان و ... نیز شاهد ترافیک پرحجم صبحگاهی بودیم.  

وی با بیان اینکه پیش بینی می‌شود که ترافیک عصرگاهی در معابر پایتخت از حوالی ساعت ۱۵ به مرور آغاز شود، گفت: با توجه به آلودگی هوا لازم است شهروندان از تردد غیرضروری در سطح شهر خودداری کنند. در صورتی اصرار به انجام تردد نیز بهترین گزینه استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی است. شهروندانی هم که قصد استفاده از خودروی شخصی را دارند بهتر است از وسیله خود در ساعات غیر از پیک تردد استفاده کنند. در تمام این شرایط نیز ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی در آماده باش کامل قرار دارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha