• یکشنبه / ۱۱ دی ۱۴۰۱ / ۱۳:۱۷
  • دسته‌بندی: علم
  • کد خبر: 1401101106326
  • خبرنگار : 30057

ثبت‌نام رقابت ملی استارت‌آپی اینوتکس‌پیچ آغاز شد

ثبت‌نام رقابت ملی استارت‌آپی اینوتکس‌پیچ آغاز شد

ثبت‌نام در ششمین دوره رقابت‌های اینوتکس‌پیچ که یکی از رویدادهای جانبی نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (INOTEX) است، آغاز شد.

به گزارش ایسنا، سجاد عباسی فشمی، دبیر نمایشگاه بین‌المللی INOTEX 2023 با اعلام این خبر، گفت: اینوتکس‌پیچ یکی از بخش‌های رقابتی نمایشگاه اینوتکس است که در آن استارت‌آپ‌ها از استان‌های مختلف کشور با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. برگزیدگان استانی این رقابت ضمن ورود به دوره شتابدهی و بهره‌مندی از خدمات مشاوره‌ای و فنی رویداد اینوتکس، راهی رقابت‌های نهایی در نمایشگاه اینوتکس می‌شوند.

به گفته دبیر نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳، این رقابت‌ها از ۲۹ دی‌ماه سال جاری تا اردیبهشت ۱۴۰۲ در استان‌های اصفهان، هرمزگان، خراسان‌رضوی، اردبیل و تهران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه رقابت نهایی اینوتکس‌پیچ همزمان با نمایشگاه اینوتکس و با حضور شرکت‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر برگزار می‌شود، اظهار کرد: تیم‌هایی که از طریق سایت رویداد اقدام به ثبت‌نام می‌کنند، در ابتدا بر اساس اطلاعات ارسال شده مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و سپس از هر استان ۱۵ تیم برای شرکت در رقابت‌های مقدماتی اینوتکس‌پیچ انتخاب می‌شوند.

دبیر نمایشگاه INOTEX 2023 در ادامه با تشریح فرآیند رقابت‌های اینوتکس‌پیچ گفت: بین رقابت‌های مقدماتی و مسابقه نهایی تقریباً یک ماه فاصله است که دبیرخانه رویداد در این زمان با معرفی منتور یا مشاور متخصص به تیم‌های برگزیده، خدماتی را برای ارتقای فعالیت‌هایشان به آن‌ها ارائه می‌دهد.

وی افزود: با توجه به استقبال بسیار خوب مخاطبان از رویداد INOTEX Battle در دوره‌های اخیر، در دوره جدید نیز شاهد برگزاری این نبرد استارت‌آپی خواهیم بود.

به نقل از روابط‌عمومی پارک فناوری پردیس، فشمی اظهار کرد: رویداد INOTEX Battle یا نبرد استارت‌آپی نیز پس از برگزاری رقابت ملی استارت‌آپی با حضور نفرات اینوتکس‌پیچ برگزار خواهد شد که درآن تیم‌های برگزیده با یکدیگر به مناظره پرداخته و از لحاظ موضوعات بازاریابی و فروش یکدیگر را به چالش می‌کشانند.

ششمین دوره رقابت‌های اینوتکس پیچ، ۲۹ دی‌ماه سال جاری از استان اصفهان آغاز می‌شود و پس از آن به ترتیب استان‌های هرمزگان، خراسان رضوی، اردبیل و تهران میزبان برگزاری این رقابت‌ها خواهند بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha