• چهارشنبه / ۷ دی ۱۴۰۱ / ۱۳:۰۱
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1401100703919

افتتاح و آغاز ساخت ۲ مدرسه در شهرستان‌های مُهر و لامرد

افتتاح و آغاز ساخت ۲ مدرسه در شهرستان‌های مُهر و لامرد

ایسنا/فارس طی مراسم‌های جداگانه و با حضور مسئولان آموزش و پرورش فارس، یک آموزشگاه دخترانه خیرساز در روستای "مزیجان" بخش اسیر شهرستان مُهر، افتتاح و عملیات اجرایی یک آموزشگاه در روستای "چاه محمد حاجی" گله‌دار شهرستان لامرد آغاز شد.

صبح چهارشنبه هفتم دی، با حضور مدیرکل آموزش و پرورش فارس، نماینده مردم در مجلس و شماری از مسئولان محلی، مدرسه ۶ کلاسه دخترانه مقطع ابتدایی که از محل مشارکت خیرین و بخش دولتی احداث شده است، در روستای مزیجان بخش اسیر شهرستان مهر افتتاح شد.

به گزارش ایسنا، این آموزشگاه با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال از محل مشارکت خیرین با بخش دولتی و در زمینی با مساحت ۲۸۰۰ مترمربع در زیربنایی ۶۰۰ مترمربعی احداث شده است.

برای ساخت این واحد آموزشی، رضا و محمد فرقانی، از خیران مدرسه ساز استان فارس، با نوسازی و تجهیز مدارس این استان مشارکت داشته‌اند.

براساس همین گزارش و طی مراسمی عملیات اجرایی برای ساخت یک مدرسه ۶ کلاسه در روستای چاه محمدحاجی بخش گله‌دار از توابع شهرستان لامرد آغاز شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس در حاشیه این مراسم گفت: در نظام جمهوری اسلامی همه با همدلی و یکپارچگی کارها را به پیش می بریم و ما خادم مردم و محرومین به ویژه قشر محروم هستیم.

محمدخلیل عسکری از خیران به ویژه خیرین مدرسه‌سازی که در احداث ۲ باب مدرسه در روستاهای مزیجان و گله‌دار، با آموزش و پرورش همکاری کرده‌اند، قدردانی کرد.

شیخ محمودی؛ امام جماعت اهل تسنن روستای چاه محمدحاجی نیز گفت:خدا چهارنعمت؛ اسلام، قرآن، انقلاب و همبستگی و اتحاد را به ما ارزانی داشته است و باید قدر این نعمت‌ها را بدانیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha