• چهارشنبه / ۷ دی ۱۴۰۱ / ۱۰:۵۵
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401100703749
  • خبرنگار : 50177

فرماندار سابق شهرستان:

بروجرد به لحاظ زیرساختی و امکانات، وضعیت مطلوبتری نسبت به سایر شهرستان‌های لرستان دارد

بروجرد به لحاظ زیرساختی و امکانات، وضعیت مطلوبتری نسبت به سایر شهرستان‌های لرستان دارد

ایسنا/لرستان فرماندار سابق بروجرد گفت: این شهرستان، به لحاظ زیرساختی و امکانات وضعیت مطلوبتری نسبت به سایر شهرستان‌های لرستان دارد.

مجید منعمی امروز هفتم دی ماه در جلسه شورای اداری و تکریم و معارفه فرماندار شهرستان بروجرد و معاون استاندار لرستان، اظهار کرد: در شهرستان بروجرد یک سری از موضوعات وجود دارد که شاید در دیگر شهرستان‌های استان با آنها مواجه نباشیم و آن هم به لحاظ جمعیت، وسعت جغرافیایی و موضوعاتی بوده که بروجرد را متفاوت با دیگر شهرهای استان کرده است.

وی ادامه داد: به لحاظ زیرساخت و امکانات، بروجرد در وضعیت مطلوبتری نسبت به سایر شهرستان‌های استان قرار دارد و این می‌تواند فرصتی برای شهرستان محسوب شود، اما در کنار این فرصت، رویدادهای سیاسی که مختص بروجرد است و مسائلی که در حوزه سیاسی در آن تعریف می‌شود شاید ممانعتی در فرآیند توسعه‌ای ایجاد کند و سبب شود آن سرعتی که مدنظر بوده ما را به نقطه مطلوب نرساند و یا با تاخیر انجام شود.

شهرستان بروجرد سابقه تاریخی و سیاسی ویژه‌ای دارد

فرماندار سابق بروجرد گفت: شهرستان بروجرد سابقه تاریخی و سیاسی ویژه‌ای دارد و افراد متخصص و صاحب فرد در آن زیاد است، این تضاد و تعارض بین افکار وجود دارد که می‌تواند فرصت باشد و یا فرصت سوزی کند.

منعمی عنوان کرد: امیدواریم این فضا فرصتی برای حل مشکلات و معضلات مردم این شهرستان باشد.

وی گفت: وفاق بین شورای تامین شهرستان بسیار مطلوب است و  اتفاقات و اغتشاشات اخیر در شهرستان، با این وفاق شورای تامین مدیریت شد.

فرماندار سابق بروجرد با بیان اینکه در بحث مردمی سازی یارانه‌ها همه دستگاه‌ها و اعضای شورای تامین شهرستان پای کار بودند و تلاشی که صورت گرفت این موضوع را  مدیریت کرد.

منعمی بیان کرد: در این مدت یکسال اتفاقات خوبی در شهرستان بروجرد رخ داده است که از جمله به اخذ مجوز منطقه ویژه اقتصادی شهرستان می‌توان اشاره کرد.

وی اضافه کرد: نهضت آسفالت روستاها اتفاق مهمی بود که در این شهرستان رخ داد و با همکاری شورای شهر نیز یک تغییر و تحولی در آسفالت شهر و آب‌رسانی شهرستان انجام شد.

فرماندار سابق بروجرد اضافه کرد: تلاش این بوده بتوانیم خدمتگزار خوبی برای مردم این شهرستان باشیم و امیدآفرینی را بین مردم ایجاد کنیم.

به گزارش ایسنا، مسلم مرادی به عنوان فرماندار بروجرد معرفی شد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha