• چهارشنبه / ۷ دی ۱۴۰۱ / ۱۰:۱۷
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1401100703689
  • خبرنگار : 50513

۳۰ مرکز سیار عرضه موادغذایی در آزادراه زنجان - قزوین جمع‌آوری شد

۳۰ مرکز سیار عرضه موادغذایی در آزادراه زنجان - قزوین جمع‌آوری شد

ایسنا/زنجان رئیس اداره حقوقی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان گفت: ۳۰ خودرو و فروشگاه سیار غیرمجاز عرضه‌کننده موادغذایی در ورودی زنجان - قزوین با حکم قضایی جمع‌آوری شد.

محبوب آسمانی‌مرند صبح امروز (۷ دی‌ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این اقدام در راستای پیشگیری از حوادث ناگوار رانندگی و رفع نقاط حادثه‌خیز انجام شد و در همه محورهای مواصلاتی استان زنجان با قوت ادامه خواهد یافت.

وی با تاکید بر لزوم پاک‌سازی آزادراه‌ها از حضور وانت‌های سیار و غرفه‌های برپا شده فاقد مجوز عرضه مواد غذایی با هدف پیشگیری از تصادفات ناگوار و رفع نقاط حادثه‌خیز، تصریح کرد: در راستای اجرای قانون از جمله مواد ۶ و ۷ قانون ایمنی راه‌ها، با هدف ایمن‌سازی حاشیه راه‌ها و با دستور مقام قضایی و هماهنگی با نیروی انتظامی و همکاری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان و اداره شهرستان زنجان، در ورودی آزادراه زنجان - قزوین (لاین شمالی) حضور یافته و اقدام به پاکسازی و جمع‌آوری محل از وانت‌ها و مراکز سیاری کردیم که بدون مجوز مشغول عرضه موادغذایی به مسافران و کاربران جاده‌ای بودند. لازم به ذکر است این اقدام قانونی در کل محور ادامه دار خواهد بود.

رئیس اداره حقوقی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان با بیان اینکه محل مربوطه پس از پاک‌سازی تحویل اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان زنجان شد تا نسبت به اجرای مستمر قانون اقدام کند، ادامه داد: در این طرح اجرا شده، در مجموع ۳۰ خودرو و فروشگاه سیار متخلف شناسایی و اخطاریه لازم را دریافت کردند. این متخلفان در صورت تکرار تخلف، مشمول اقدام قضایی اداره‌کل شده و طبق قانون با آن‌ها برخورد خواهد شد.

آسمانی‌مرند، همچنین از کشف تخلف در آزادراه زنجان - تبریز خبر داد و گفت: در حال اخذ مجوز از مقام قضایی برای جمع‌آوری خودروها و مراکز سیار عرضه‌کننده موادغذایی هستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha