• دوشنبه / ۵ دی ۱۴۰۱ / ۱۵:۲۲
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1401100502947
  • منبع : وزارت کشور

پاسخگویی تلفنی استاندار تهران به درخواست‌های شهروندان

پاسخگویی تلفنی استاندار تهران به درخواست‌های شهروندان

استاندار تهران در حاشیه بازدید از سامانه سامد استان با تاکید بر اینکه همه ما خدمتگزار مردم هستیم و باید جوابگوی مشکلات مردم باشیم، به چند تماس تلفنی شهروندان پاسخ داد.

به گزارش ایسنا، علیرضا فخاری ضمن بازدید از سامانه سامد(سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) و تقدیر و تشکر از ایجاد چنین امکان خوبی برای مردم استان تهران جهت برقراری ارتباط و بیان مشکلات اظهار داشت: همه ما خدمتگزار مردم هستیم و باید جوابگوی مشکلات مردم باشیم.


وی افزود: مراجعات حضوری زحمتی برای مردم دور از مرکز استان است و هم تعداد پاسخگویی به مراجعین محدود می باشد که سامانه «سامد» موجب کاهش مراجعه حضوری مردم به ادارات و تسریع در رسیدگی به امور می شود.

بنا براعلام پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، استاندار تهران در جریان بازدید، پاسخگوی تلفنی تعدادی از شهروندان بود و بر پیگیری اقدامات لازم برای رفع مشکل مردم در قالب سامانه سامد تاکید کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha