• شنبه / ۳ دی ۱۴۰۱ / ۱۳:۱۷
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1401100301197
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

رئیس اداره راهداری اردستان خبر داد:

پخش ۱۳۰ تُن شن و نمک در جاده‌های مواصلاتی اردستان

پخش ۱۳۰ تُن شن و نمک در جاده‌های مواصلاتی اردستان

ایسنا/اصفهان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردستان بر ضرورت توجه به ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز محور اردستان - زواره تأکید کرد و گفت: یک نقطه بسیار حادثه‌خیز در این محور وجود دارد که لازم است نسبت به ایمن‌سازی آن اقدام جدی انجام شود.

ابوالفضل کوهی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: هم‌زمان با فصل سرما طرح زمستانی نیروهای راهداری آغاز شده است و نیروهای اداره اردستان در راهدارخانه بقم و ظفرقند همراه با ماشین‌آلات و تجهیزات در آماده‌باش هستند.

وی با اشاره به اقدامات اداره راهداری در یک ماهه گذشته در محورهای شهرستان، افزود: نیروهای راهداری شهرستان اردستان از شروع فصل سرما تاکنون حدود ۱۳۰ تن شن و نمک در جاده‌های منطقه پخش کردند و در حال حاضر در تمام جاده‌های اردستان تردد برقرار است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردستان یکی از مشکلات جاده‌ای شهرستان را جانمایی باند دوم محور اردستان - زواره عنوان کرد و تصریح کرد: یک نقطه بسیار حادثه‌خیز در این محور و روبروی شهرک صنعتی اردستان وجود دارد که باعث شده رانندگان موتورسیکلت و ماشین خلاف جهت حرکت کنند و هر لحظه امکان وقوع حادثه ناگوار وجود دارد که باید هر چه زودتر برای رفع این نقطه برنامه‌ریزی شود.

کوهی با بیان اینکه اکنون پروژه‌های آسفالت و لکه‌گیری این اداره با توجه به شرایط نامساعد آب و هوا تعطیل شده است، گفت: نیروهای اداره راهداری ۳۵ کیلومتر از محور ترانزیت اردستان تا مهاباد را لکه‌گیری هندسی و حدود ۱۰ کیلومتر را روکش آسفالت جدید کردند و امیدواریم تا سال آینده خرابی شدید محور ترانزیت شهرستان به پایان برسد.

وی در خصوص اجرای فاز سوم روشنایی کمربندی اردستان، گفت: با پیگیری نماینده مردم اردستان در مجلس، بودجه روشنایی کمربندی اردستان تأمین شده است و عملیات فاز سوم این پروژه به طول ۶ کیلومتر از ابتدای جاده زواره تا پلیس راه اردستان با هزینه بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال و همراهی دستگاه‌های فرمانداری، امور برق و اداره راهداری شروع شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha