• پنجشنبه / ۱ دی ۱۴۰۱ / ۱۰:۳۵
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1401100100102

ارسال ۹۹۱ تک عکس به جشنواره عکس راز خون

ارسال  ۹۹۱ تک عکس به جشنواره عکس راز خون

ایسنا/قم دبیر اولین جشنواره ملی عکس شهید و شهادت (راز خوان) از ارسال ۹۹۱ تک عکس و ۷۵ مجموعه عکس به این جشنواره خبر داد.

امیر حسامی‌نژاد، دبیر اولین جشنواره ملی عکس شهید و شهادت (راز خوان)، اول دی ماه در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: بعد از اینکه فراخوان جشنواره عکس راز خون که به مناسبت کنگره ملی شهدا در قم، در حال برگزاری است، از طریق سایت جشنواره به آدرس http://photoqom.ir و طرق مختلف اعلام شد، عکس‌های بسیار خوبی با موضوع شهید و شهادت برای این جشنواره ارسال شد.

وی با بیان اینکه تعداد ۹۹۱ تک عکس و ۷۵ مجموعه عکس با شرکت ۱۱۰ نفر به دست ما رسیده است، اظهار کرد: ادعا داریم که قم از شهرهای سرآمد در رشته عکاسی کشور است و از راه‌های مطرح کردن هنر عکاسی عکاسان قم، برگزاری جشنواره‌ها و نمایشگاه و کارگاه های عکاسی در این شهر است.

وی ادامه داد: جشنواره راز خون نیز اولین جشنواره ملی است که در قم برگزار می‌شود و امیدواریم حضور عکاسان از سراسر کشور در قم و ارتباط با عکاسان قمی باعث رشد بیش از پیش عکاسی قم شود.

وی افزود: همه ما همواره مدیون خون شهدا هستیم، شهدایی که خالصانه و صادقانه برای امنیت امروز ما جان خود را فدا و از کیان وطن خود دفاع کردند، ما نیز در جشنواره هر جا اعم از انتخاب اسم، پوستر و کارهای اجرایی به مشکلی برمی‌خوردیم، توسل به شهدا راه‌گشای ما بود و خود شهدا به ما کمک کردند.

دبیر اولین جشنواره ملی عکس شهید و شهادت (راز خوان) اظهار کرد: با وجود فضای موجود کشور در رابطه با مسائل اینترنتی و مشکلات اطلاع‌رسانی، شرکت ۱۱۰ نفر در این جشنواره، تعداد بسیار قابل توجهی بوده و موفقیت بزرگی است که آن را مرهون خون شهدا هستیم.

شایان ذکر است به زودی نتایج اولیه جشنواره عکس رازخون از طریق سایت Photoqom.ir اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha